Fitness Seller

scheuren verkomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shiva

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
20
Waardering
0
hoe kun je scheuren voorkomen ????????heb ze al......wil meer voorkomen
 
tnx hmm dus zink tabletten
 
kan je weinig tegen doen...

ja, je vel versoepelen

en dit kan je volgens mij enkel met

1) uiercreme
2) olieën (bvb olijfolie schijnt heel goed te werken)
 
allemaal lulkoek.
 
Zonnebanken maakt het juist erger!

Wel , tijdens niet maar zodra je ermee stopt zullen huidkliertjes extra veel talg afscheiden omdat de UV straling deze heeft uitgedroogt.

Dus meer acne dan voor de zonnebank en gen defenitieve oplossing.
beste is meer water drinke, extra zink tabs nemen, minder suiker en eiwit en verzadigd vet.
En natuurlijk veel wassen met de juiste zeep.
 
Originally posted by admin
Zonnebanken maakt het juist erger!

Wel , tijdens niet maar zodra je ermee stopt zullen huidkliertjes extra veel talg afscheiden omdat de UV straling deze heeft uitgedroogt.

Dus meer acne dan voor de zonnebank en gen defenitieve oplossing.
beste is meer water drinke, extra zink tabs nemen, minder suiker en eiwit en verzadigd vet.
En natuurlijk veel wassen met de juiste zeep.




IK begrijp niet waarom je de threath van hoeveel keer je per week sluit maar goed ik zal hier wel antwoorden.

Ik lees de meesteposts met weinig interesse door,en al helemaal die van jou..
Ook begrijp je best wat ik bedoelde,maar goed jij zal het wel beter weten want jij bent tenslotte de ''post -master'' en ik de newbie.
 
Originally posted by CQ_Demolisher

Ik lees de meesteposts met weinig interesse door,en al helemaal die van jou..
Das leuk jongen, ik ben dag in dag uit bezig met kennis opdoen, dus al wat ik schrijf is stevig onderbouwd, als je dat niet wil lezen dan mis je dus een hele hoop bruikbare info. Vraag me trouwens af wat hier dan zo interessant is om te blijven rondhangen als je toch maar alles half leest.
En de thread is gesloten omdat ik tevreden ben de uitslag van de poll.
Snap trouwens nog altijd niet wat je denkt te bereiken met die manier van trainen, ken persoonlijk geen enkele natural die vooruitgaat op zulk hoog volume. Maar je bent nog jong, verstand komt met de jaren zeggen ze weleens.
 
Originally posted by admin

Das leuk jongen, ik ben dag in dag uit bezig met kennis opdoen, dus al wat ik schrijf is stevig onderbouwd, als je dat niet wil lezen dan mis je dus een hele hoop bruikbare info. Vraag me trouwens af wat hier dan zo interessant is om te blijven rondhangen als je toch maar alles half leest.
En de thread is gesloten omdat ik tevreden ben de uitslag van de poll.
Snap trouwens nog altijd niet wat je denkt te bereiken met die manier van trainen, ken persoonlijk geen enkele natural die vooruitgaat op zulk hoog volume. Maar je bent nog jong, verstand komt met de jaren zeggen ze weleens.




Ahja,ik heb teveel vrije tijd op school,verdoe dan m'n tijd een beetje met het doorbrowsen van zulke websites..

Ook ben ik voor veel dingen in,zo heb ik ook 8 x per week trainen geprobeerd wat me best beviel en goede resultaten bezorgden; zolang je het niet op een lange termijn doet.
 
Originally posted by admin
.... Zonnebanken maakt het juist erger!

Wel , tijdens niet maar zodra je ermee stopt zullen huidkliertjes extra veel talg afscheiden omdat de UV straling deze heeft uitgedroogt.

Dus meer acne dan voor de zonnebank en gen defenitieve oplossing.
beste is meer water drinke, extra zink tabs nemen, minder suiker en eiwit en verzadigd vet.
En natuurlijk veel wassen met de juiste zeep ....

Uhm .... sorry maar ik denk dat jij denkt dat je replied op een andere thread.
Dit is de thread over huidscheuren en niet over acne T ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
LOL ach ja ik las iets over zonnebanken en was bijna automatische reactie :D
 
Kan gebeuren bro .... ;) no problem .... ik weet hoe druk Admin's het hebben :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


Wat is lulkoek ?

Groet Smalluser :thumb:

Al die middeltjes en teringzooi... het enige wat je kunt doen is zorgen voor voldoende micronutritienten en de rest is hopen. Als je ze eenmaal hebt kan je ze wel verbergen...maar tegen gaan, no way!
 
Oke jouw mening ik heb de praktijk ervaring dat zink ED 60mg striae bij mij helpt voorkomen.

Dus voor mij werkt die teringzooi wel.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Oke jouw mening ik heb de praktijk ervaring dat zink ED 60mg striae bij mij helpt voorkomen.

Dus voor mij werkt die teringzooi wel.

Groet Smalluser :thumb:

wat bedoel je met zink eD?
 
Back
Naar boven