MuscleMeat

Scheuren ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

steege2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
48
Waardering
0
Hoe lang blijven scheuren die rode kleur houden ??? De laatse tijd verschijnen er overal scheuren op me biceps en bij mijn oksels. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze weer de noirmale huiskleur krijgen. Ik vind het echt erg dat ik ze krijg ik vind het heel lelijk. En is er niks tegen te doen ?
 
Ze krijgen nooit meer de normale kleur, na rood word het paars na paars word het wit.
 
Originally posted by admin
Ze krijgen nooit meer de normale kleur, na rood word het paars na paars word het wit.

nouja wit is nog altijd beter dan deze kleur, hoe lang duurt dat ongeveer ?
 
Zolang je flink groeit kan het een tijdje duren hoor, heb ze nu al een jaar en staan rood/paars bij mij. Wit word het pas als de 'wonde' genezen is.
 
Je kunt naar de drogist gaan en een creme kopen. Van dat spul dat vrouwen gebruiken tegen striae. Ze zeggen dat dat kan helpen.
Of een creme met Vit. E.
 
Ehm ja ik zoek ook al naar een oplossing..

is niet echt mooi..

als je bruiner word wordt het wel een stuk minder dat weet ik wel
 
Originally posted by nilsjei1234
Ehm ja ik zoek ook al naar een oplossing..

is niet echt mooi..

als je bruiner word wordt het wel een stuk minder dat weet ik wel

ja dat is waar , ik lig vaak onder de zonnebank nu en het wordt dan mider opvallend
 
Idd vitamine E huidolie zal ook zorgen dat je huid vernieud word.
 
Is Uierzalf ook een oplossing? Werd me aangeraden door de sportschooleigenaar.
 
Zelf heb ik hier ook last van, maar heb al vit e geprobeerd en zink. Maar helpt bij mij niets :(
Maar na een tijdje zie je er weinig meer van, maar dat rode paarse kan wel een paar maanden aanhouden hoor, misschien zelfs langer. Is volgens mij ook weinig tegen te doen.
 
Hier helpt dus gewoon niets voor!! Ik heb het ooit eens aan Jay Cutler gevraagt. Echt voorkomen kan je het niet...wel kan je het 'minder zichtbaar' maken door vitamine E en tanning. Zodra je ze hebt kan je het schudden, ze gaan NOOIT meer weg. Enkel de kleur veranderd nog.
 
Wanneer krijg je dan eigenlijk van die scheuren? Ik train nu een jaartje (66-72k) maar ik heb er nog geen last van gehad, wat staat mij dan te wachten? ???
 
Krijg je voorlopig géén last van.
Ze ontstaan als je spier harder groeit dan de 'rek' in je huid kan hebben. Ontstaat vrijwel altijd in comb. met een kuurtje.
Dus mocht je naturel trainen zal je hier niet gauw last van krijgen.

ciao
 
Originally posted by raider
Krijg je voorlopig géén last van.
Ze ontstaan als je spier harder groeit dan de 'rek' in je huid kan hebben. Ontstaat vrijwel altijd in comb. met een kuurtje.
Dus mocht je naturel trainen zal je hier niet gauw last van krijgen.

ciao

Das dus gelul, ik train naturel en ik heb vette scheuren na een jaar trainen
 
Good for you !
Ik zei ook NIET GAUW last van krijgen.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die ook naturel zo hard groeien dat dit verschijnsel zich voordoet (helaas behoor ik niet tot deze groep :( )
Mijn huid kan de groei nog bijbenen.

ciao
 
Originally posted by raider
Good for you !
Ik zei ook NIET GAUW last van krijgen.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die ook naturel zo hard groeien dat dit verschijnsel zich voordoet (helaas behoor ik niet tot deze groep :( )
Mijn huid kan de groei nog bijbenen.

ciao

ja oke

trek me commentaar terug :) :p
 
Mocht je ze nog niet hebben 'de scheuren' (striae) neem dan 60 mg Zink Gluconaat ED. Als preventie.

Groet Smalluser :thumb:
 
kheb ze ook na een half jaartje naturel trainen, maar niet zoveel en alleen bij me oksels..

vind ze eigenlijk nog best koel staan... :D
een teken dat je tenminste goed getraind hebt... :D :p
 
het is ook deels genetisch he..

of je er gevoelig voor bent of niet..
 
ik ben ook naturel en het het ook onder beide oksels en beetje op men biceps, smeer het meestal in met bodylotion, eerst maakte ik me druk omdat ik het echt lelijk vond, maar alles went.
 
Back
Naar boven