Fitness Seller

scheuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Weet iemand iets dat ertegen helpt?

word echt erg bij me nu
 
vitamine E

smeren zou helpen
slikken zou ook helpen

Ik slik, maar niet met die reden. Het neemt nu minder hard toe dan in den beginne, maar dat komt vast niet door de vitamine E maar gewoon omdat ik nu minder hard meer groei.
 
Lasertherapie zou ook nog kunnen helpen, maar ik denk niet dat je dat wilt horen, vanwege het financiele plaatje wat daarmee komt.
 
Zelf heb ik ook vitamine E e.d. geprobeerd maar het hielp helemaal niks :(

Zelf is het scheuren nu zo erg dat het ook bij mijn biceps zit, hier een foto ervan:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Trouwens, als vitamine E niet helpt, zou dan misschien iets van Zinc ofzo helpen? Of gewoon er mee leren leven?
 
wat bij mij wel redelijk help is lijnzaad olie, zink ter voorkoming en vit e creme en zonnebanken voor verbergen.
 
Als ze er eenmaal zijn .... helaas .... en idd om ze te verbergen zonnebanken.
Preventief 60 mg zink gluconaat ED.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by pinodambini
Zelf heb ik ook vitamine E e.d. geprobeerd maar het hielp helemaal niks :(

Zelf is het scheuren nu zo erg dat het ook bij mijn biceps zit, hier een foto ervan:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

hmmz ik heb het nog veeeeeeeeeeeeeel erger
 
Hhmmm, dan kan ik dus wel begrijpen dat je er niet meer bij wilt hebben ja :D
Zal vanmiddag ff sink tabletten halen, en dan hopen dat het een beetje helpt, zodat er niet meer bijkomt. Dit is namelijk van afgelopen maand, hiervoor had ik het alleen bij mijn rug en onder mijn oksels. :(
 
oei oei...

dat is echt niks.. ik heb striemen op mijn kuiten, biceps, triceps, quads, glutes ook eel, en borst....

learn to live with it
 
Al eerder geplaatst.

"Striae heeft niets met je groei of groeisnelheid te maken, maar met een zinkgebrek in je voeding

"""
Onderzoeken zijn van Michael Murray. Heeft titels in trainingsfysiologie en voedingsleer
Heeft van z'n 16 totaan halverwege de jaren 80 aan BB gedaan en is va d jaren 80 bezig geweest met onderzoeken.

Uit de onderzoeken kwam naar voren dat ondervoede mensen (en ik kan niet zeggen dat die snel groeien) ook striae vertoonde en dat een tekort aan bepaalde voedingsstoffen invloed heeft op de collagen/keratinestructuur van de huid.

Na verdere onderzoeken kwam naar voren dat een tekort aan zink de boosdoener was

Een van de zaken die ook naar voren kwam is dat smeersels zoals vit E niet werken!!

Vrij vertaald:
"Van de oude middeltjes zoals cacaoboter of vit. E is gebleken dat ze nutteloos zijn. Want 1 van de belangrijkste functies van de huid is evoor te zorgen dat niets ons lichaam binnenkomt.
De huid is een beschermende laag die maar weinig doorlaat/opneemt ondanks dat cremefabrikanten ons andere dingen willen laten geloven. Als je toch iets op je huid wilt smeren neem dan gewoon pure olijfolie. Dat is het enige product dat in staat is om door meerder huidlagen heen te dringen. Op die wijze kun je striae enigzins maskeren"

"""""""
 
Tnx 3XL!!
Blijf nu dus gewoon zink tabletten nemen, hopen dat er niks meer bijkomt. :)
 
Originally posted by pinodambini
Tnx 3XL!!
Blijf nu dus gewoon zink tabletten nemen, hopen dat er niks meer bijkomt. :)

ik heb al teveel woeps ...

maar heb hier nog wel zinktabeletten liggen die ik tijdje niet geslikt heb maar begin ik weer meej..

3xl hoeveel mg per dag raad je aan?

en wanneer innemen?
 
60 mg ED bij een maaltijd.

Groet Smalluser :thumb:
 
Tijdens een maaltijd je zou kunnen kiezen voor het middaguur.

Groet Smalluser :thumb:
 
Vitamine E en tanning helpt om ze te verbergen, verder kan je er niets aan doen... Verdwijnen zullen ze zeker niet meer.
 
dat is echt niks.. ik heb striemen op mijn kuiten, biceps, triceps, quads, glutes ook eel, en borst....

kijk dat zijn de echte kerels ;) :D
 
Originally posted by 3XL
Al eerder geplaatst.

Striae heeft niets met je groei of groeisnelheid te maken, maar met een zinkgebrek in je voeding

Een van de zaken die ook naar voren kwam is dat smeersels zoals vit E niet werken!!


Zink? No way man...dit heb ik al verschillende malen geprobeerd tot redelijk hoge doseringen...totaal geen effect.

Die smeersels werken ook niet ter voorkoming, maar ter verdoezeling...
 
Welles - nietes -welles - nietes - pppffff ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven