XXL Nutrition

Scheurtje in achterkant bil

Bezoekers in dit topic

Cuttingsbeast

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
46
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Beste,

Ik heb een scheurtje in de achterkant van mijn bil. Ik zou vandaag legday hebben.. Welke oefeningen moet ik vermijden? Of gewoon een andere spiergroep trainen en kijken hoe het morgen gaat?
 
Laatst bewerkt:
17 jaar en nu al spieren scheuren?
 
hamstring is niet je bil..

hoe weet je zo zeker dat er een scheurtje in zit ?
 
Ik voetbal en er schoot iets in de achterkant van mijn bil tijdens mijn match. Ik zoek even de juiste benaming op.

Enkele dagen heb ik steken in mijn bil en heb nog al eens een scheurtje gehad daar en nu hetzelfde gevoel.
 
Beste,

Ik heb een scheurtje in de achterkant van mijn bil. Ik zou vandaag legday hebben.. Welke oefeningen moet ik vermijden? Of gewoon een andere spiergroep trainen en kijken hoe het morgen gaat?

Je bilspleet?
 
weet je zeker dat je niet bij sinterklaas op schoot heb gezeten?
 
Geen anale coïtus gehad laatste dagen?
 
Nee toevallig niet nee..

De achterkant van mijn linkerbil zit een scheurtje in.

Dit weet ik omdat ik een kine geraadpleegd heb. Hij benoemde de spier met een latijnse benaming.

Stel dat jullie nu een scheurtje in de achterkant van je bil zouden hebben, welke oefeningen zouden jullie dan laten op legday? Of toch gewoon een andere groep trainen? Gr
 
Nee toevallig niet nee..

De achterkant van mijn linkerbil zit een scheurtje in.

Dit weet ik omdat ik een kine geraadpleegd heb. Hij benoemde de spier met een latijnse benaming.

Stel dat jullie nu een scheurtje in de achterkant van je bil zouden hebben, welke oefeningen zouden jullie dan laten op legday? Of toch gewoon een andere groep trainen? Gr

Is dan wel een heel klein scheurtje. Als het een spierscheuring is zou je niet eens denken aan (been) trainingen. Heb zelf ooit eens mn hamstring gedeeltelijk afgescheurd; kon gewoon niet meer bukken...
 
Bij spierscheur eerste 4 tot 6 weken niet trainen. Kan altijd verder scheuren als je er teveel spanning op zet.
 
Bij spierscheur eerste 4 tot 6 weken niet trainen. Kan altijd verder scheuren als je er teveel spanning op zet.

Dit. Afhankelijk van de grootte en de locatie.

Verder is het niet objectief om een spierscheur klinisch vast te stellen. Je kan moeilijk onderscheid maken tussen een verrekking en een scheur, tenzij je een onderbreking voelt. Kan zelfs een contractuur zijn.
 
Dit. Afhankelijk van de grootte en de locatie.

Verder is het niet objectief om een spierscheur klinisch vast te stellen. Je kan moeilijk onderscheid maken tussen een verrekking en een scheur, tenzij je een onderbreking voelt. Kan zelfs een contractuur zijn.

Een echo helpt altijd. Heb 2 scheuren gehad en beiden op echo duidelijk te zien. Zelfs bij een scheur in mijn pees.
 
Ok. Voorlopig dan maar geen legday..

Ik train dan wel back+biceps vandaag!

Bedankt alvast !

Gr
 
zo jij bent grappig man beastmode nul N

Ja he, van jou geleerd denk ik ;)

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 14:47 ----------

Trouwens ziek fysiek op je gallerij foto's mikeo26
 
Je bedoelt de gluteus maximus.
Als je nog kan zitten, kan je wel leg extensions doen. Squats, deadlifts, lunges en al die prachtige oefeningen moet je even laten voor wat het is.
 
Back
Naar boven