MuscleMeat

Scheurtjes in de huid ( zelfde itsicht als zwangerschapsstriemen)

Bezoekers in dit topic

Gregory1337

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
22
Waardering
0
Hey mensen , je hebt mss in ee nvorige post gezien dat ik weer wilde trainen na ee neind stil gezeten te hebben .

Ik ben dus opnieuw begonnen.ik dacht veel kwijt te zijn , maar in een 3tal weken ging ik van 70kg bankdrukken naar 100kg ( 10x 50, 10x60, 8x70, 8x80, 6x90, 6x100)
ook andere oefeningen zijn er sterk op vooruit, er is mar 1 iets waar ik wel van versteld stond, ik krijg op mijn linkerarm in de omgeving van mijn oksel scheurtjes in m'n huid.

is er iets waarmee ik dit kan tegengaan ? zalf om m'n huid rekbaarder te maken ofzo ?
als ik normaal loop zie je dit wel niet , maar terwijl ik train geeft het me wel een smecht gevoel te zien dat m'n huid ervan kapotgaat .
 
slecht gevoel? :P man je groeit dus :D roarrrrrrrrrrrrrrr echte spierballen :D
 
na het douchen bodylotion op die plekken smeren..maar dat stopt niet alles..daarvoor zou je minder hard moeten gaan trainen ..;)
 
het rare is , het doet niet eens pijn ... nuja , en in trager trainen heb ik geen zin, vroeger duwde ik slechts 6x 80 voor ik stopte nu train ik slechts terug 3 weken en zit ik al aan de 100Kg ... trager trainen , ooooh nee ^^

zal die bodylotion zeker eens proberen , thx
 
nee klopt..je voelt het ook niet..gaat heel geleidelijk en van de winter worden ze blauw :P
 
is wel jammer, had gehoopt ooit nog wat amatuerbodybuilding te doen , maar met zo'n strepen op je lijf zal je niet ver komen denk ik :s
 
Je voelt het niet nee, en er is jammer genoeg ook niet veel tegen te doen (zijn al behoorlijk wat topics over trouwens). Na verloop van tijd worden ze wel licht van kleur (wit), 't is vervelend.
 
aaahn , had nochtans enkele threads doorlopen om te kijken of er nergens info over stond

nuja, deze post mag verwijdert worden als er toch al enige topics over de ronde doen
 
is wel jammer, had gehoopt ooit nog wat amatuerbodybuilding te doen , maar met zo'n strepen op je lijf zal je niet ver komen denk ik :s
lol iedereen op het podium heeft die strepen wel denk ik ;) zijn idd groeistrepen, het enige wat je kunt doen is de huid soepel houden door vettige cremes (bodylotion idd) erop te smeren, als het er eenmaal zit gaat het niet meer weg.
 
Is afhankelijk van welk huidtype je hebt. Mensen met een vette huid krijgen het nagenoeg niet en mensen met een ietwat drogere huid kunnen het niet voorkomen.

Anyway, wel opmerkelijk dat je op zo'n korte tijd 100kg drukt. Beetje aan het snoepen geweest?
 
neeje , totaal niet , m'n trainer schrok er ook van , ik neem niets van supplementen , ik drink gwn nu en dan in de fitness eens zo'n SANAS Carbo-mix milkshakeje ...

ik trainde thuis wel wat met halters nu en dan maar dat bench pressen was wel en half jaar geleden
 
zoek maar es op "striae", dan vind je meteen meer topics hierover ;)
 
Back
Naar boven