Fitness Seller

Scheurtjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DaveZZ

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
24
Waardering
0
hallo allemaal

ik heb een vraagje kweet eigenlijk niet bij welk onderwerp ik het neer moet zetten dus doe het hier maar.
ik heb sinds een tijdje last van die scheurtjes onderhuids maar ze worden alleen maar erger en het loopt uit in kleine lichte scheurtjes over mijn biceps heen.
kan ik er iets aan doen of is het te stoppen??
alvast thnxh???
 
Stoppen met groeien dan scheur je ook niet uit je vel ;) !
of minder hard gaan groeien... misschien zijn er ook wel middeltjes ofzo die enigzins helpen maar daar weet ik niets over maar iemand anders misschien wel.
 
Uienzalf schijnt het te voorkomen. Verdwijnen zal het niet meer. Als je niet meer groeit zal het wit worden, groei je nog dan blijft het rood/paars.

Vraag anders bij de apotheek naar striae voorkomende middelen.
 
Ga ff een paar keer onder de zonnebank. Dat zorgt er voor dat je ze minder goed ziet. :fire:
 
het 100% voorkomen is niet mogelijk, tenzij je stopt met trainen. je kan het wel proberen zo veel mogelijk te beperken. ik dacht dat zalfjes met vit E goed waren om er op te smeren, en zink zou ook goed zijn voor de huid in dat opzicht. maar als je er gevoelig voor bent en je hard groeit (as?) dan zal het niet te vermijden zijn denk ik.
 
Ik heb hier ook gruwelijk last van :( .
Ik heb het op mijn borst, binnenkant biceps, en aan de buitenkant van mijn arm vlakbij de eleboog.
Mijn huisarts zegt dat ik die spiergroepen minder moet gaan trainen. Terwijl ik pas 7 maanden train en ik nog een lange toekomst te gaan heb.
 
lijnzaad olie en zink supplementeren heeft bij mij erg geholpen! Met zonnebanken en vitamine E creme kan je et een beetje verbergen.
 
mijn reet en hamstrings ter hoogst van de knie/kuit, mijn biceps, mijn oksels, mijn dijen, mijn triceps... ik zit er vol van... nou ja, voor wat hoort wat :D
 
oke mensen ik probeer maar met zalfjes dan..thnx allemaal
enneh zoutzak het zijn geen as .
:)
 
Huh? Ze gaan niet weg? Ze worden anders wel wat minder na een tijdje hoor... trouwens hoe doen al die pro's da? Ofwel zijn ze gewoon 1 groot litteken :p
 
Back
Naar boven