AndroidHealthClinic

scheve rib/ribbekast

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
heey ik heb een vraagje, heb al sinds de basisschool ''last'' van een scheve rib aan de linker kant, en zeker ivm met de kracht training begint het me steeds meer te irriteren omdat de rechterkant wel lichte blokjes heeft en de andere kant dus helemaal niet...
wat kan ik hier aan doen ?? de rib weg laten halen of iets anders ?? en zou het kunnen verzekerd worden door de verzekering??

foto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat heb bijna iedereen van het mannelijk geslacht, ik heb dat ook, zo worden we geboren. Je kent het adam en eva verhaal toch wel? Adam stond een rib af zodat God eva ter wereld zou brengen, niet dat ik een gelovige ben ofzo, maar het is dus normaal
 
costomy heet dat of oscotomy vragen of de huisarts je doorverwijst naar een thorax chirurg die kan kraakbeen dat vergroeid is weg halen, je kan ook tightlacing doen deden vrouwen vroeger met corset(of brace).
 
is volgens mij ook gewoon normaal. Maarja als je een rib laat weghalen kan je jezelf wel ppen,
 
bedankt voor info ... het kan misschien wel normaal zijn maar bij mij zie je het veels te goed omdat ik altijd zo dun ben geweest en wil dat zeker niet meer hebben als ik daak eenmaal gespierd ben dat er zo iets lelijks zit....

daar zit ik echt op te wachten dat ik mezelf kan ppen :p

het is: osteotomy dan ga ik van de week maar is even vragen bij de dokter en vragen of het vergoed kan worden
 
moet je wel zeggen dat je er veel last van heb en dat het pijn doet, en het je functioneren in je dagelijkse leven zwaar beinvloed.

anders kan je het wel vergeten..
 
bedankt voor info ... het kan misschien wel normaal zijn maar bij mij zie je het veels te goed omdat ik altijd zo dun ben geweest en wil dat zeker niet meer hebben als ik daak eenmaal gespierd ben dat er zo iets lelijks zit....

daar zit ik echt op te wachten dat ik mezelf kan ppen :p

het is: osteotomy dan ga ik van de week maar is even vragen bij de dokter en vragen of het vergoed kan worden

Je bent gek als je onder t mes gaat omdat t klein btje uitsteekt, het is gewoon normaal en t weg laten halen zal niet egt goed zijn, lekker belangrijk dat t uitsteekt als je groot en gespierd wordt zullen de meisjes egt niet zegge gadver er steekt een stukje rib 1 cm naar voren:D
 
Miss moet je ff bij de docter horen ..

Heb je dit gekregen door een ongeluk of is het genetisch ?

Het gaat je kracht niet hinderen denk ik :)
 
Miss moet je ff bij de docter horen ..

Heb je dit gekregen door een ongeluk of is het genetisch ?

Het gaat je kracht niet hinderen denk ik :)

genetisch heb het voor zo ver ik weel al sinds ik klein ben (lang geleden :p)
 
Back
Naar boven