XXL Nutrition

scheve rug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vennie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2008
Berichten
78
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
ey gasten/dames,

ben redelijk nieuw hier, al tijdje op forum rond aant kijken, veel van geleerd :)..

laatst met een maat van me beetje aant stretchen en zegt die ineens van.. je rug ziet dr niet gezond uit...

niet echt last van me rug ofzo, maar ziet dr niet echt normaal uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

me linker been is iets minder dan 2 cm korter dan me rechter, ben ik heel lang voor naar de dokter gemoeten (als het 3cm of meer word, dan komt dr ingreep).
Maar ja, mijn vraag aan jullie is... moet ik hiervoor naar de dokter, is het normaal, weten jullie dr meer van??? alles is welkom...
 
Damn ik ben goed:cool:
 
thnx voor de reacties, zal weer eens afspraak gaan maken met me orthopeed..
 
soms is het jammer dat negatieve karma weg is.

uhuh



@TS: heb ik ook (scoliose). valt niet veel aan te doen blijkbaar, om de zoveel tijd op visite bij de dokter en als het zoveel graden de mist in gaat moet je een korset dragen ofzoiets. maar het kan nooit kwaad om eens te zien wat jouw dokter zegt. :)
 
deze week bij me orthopeed geweest... was inderdaad scoliose en dr valt niks aan te doen, aangzien ik 20 ben en niet meer groei (hoef ook niet meer terug zolang ik geen klachten heb yeey)... Hij gaf mij wel de tip om een coordinatie sport te gaan doen waar je je rugspieren en buikspieren samenwerken (bij fitnessen gebruik je OF je rugspieren OF je buikspieren, volgens hem dan, en werken ze vrijwel nooit samen). Zwemmen was het beste om eventuele rugklachten over tientallen jaren voor te zijn...
 
heb zelf ook scoliose. ik heb oefeningen gehad omdat ze er van uit gingen dat ik nog groeide... maar dat is dus niet het geval! ik ben dus ook gestrand op dat k*tprobleem. eigenlijk heeft iedereen het maar niet bij iedereen is het zo groot dat je het ziet! is jouw ene borst ook kliener als de ander??

gr jake
 
heb zelf ook scoliose. ik heb oefeningen gehad omdat ze er van uit gingen dat ik nog groeide... maar dat is dus niet het geval! ik ben dus ook gestrand op dat k*tprobleem. eigenlijk heeft iedereen het maar niet bij iedereen is het zo groot dat je het ziet! is jouw ene borst ook kliener als de ander??

gr jake

ehhh...ene borst groter dan de ander...niet dat ik kan zien in ieder geval. Heeft dat dan ook met scoliose te maken ???, nooit van gehoord namelijk.
 
Back
Naar boven