MuscleMeat

Schijven / Bulten onder tepels ( Havoc / Epi ? )

Bezoekers in dit topic

SigFX

Novice
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Goedenmiddag beste BB'ers,

Sinds vorige week merk ik dat ik onder mijn beide tepels een verdikking heb zitten, Links wat erger dat rechts.
Deze bulten voelen aardig gevoelig aan als ik mijn tepels aanraak. Links zit een bult van ongeveer 8mm rechts is deze wat kleiner, schat zon 5mm. Nippels lijken ook wat puffy doordat deze bult hier tegenaan duwt.

Nu denk ik zelf dus aan gyno..

Zon 8 weken geleden ben ik gestopt na 3 weken Havoc ( Epi ) gebruik, heb hierna 2 weken Nolva gebruikt op 20mg.

Nu is dit hele gebeuren vorige week gestart, dus zo ongeveer 7 weken na het stoppen met de Havoc. Ben nu uit voorzorg maar weer opnieuw gestart met de Nolva sinds deze week.

Wat denken jullie, kan dit dubbele gyno zijn die na 8 weken pas begint ?
Het nog een week aankijken met gebruik van Nolva, of dit wat oplevert ?
Gewoon naar huisarts gaan en lekker na laten kijken en die maar een oplossing laten zoeken ?

Bedankt alvast :)
 
Mocht het gyno zijn dan kan de huisarts weinig doen, vaak herkennen ze het niet eens.

Gevoelige bulten onder je tepels klinkt als gyno.
 
En idd even opnieuw nolvadex nemen trekt het met wat geluk weg of vekomt verergering.
 
Ga gewoon nog even door met de Nolva, hopen dat het nog helpt.
 
Laatst bewerkt:
Schop deze toch weer even omhoog..

Zit zo even op wat US forums rond te kijken en hier wordt verteld dat Epistane als anti-oestrogeen werkt en dat het achteraf dus een prolactine gyno kan veroorzaken.

Dan zou ik het juist neit tegen gaan met mn gebruik van Nolva, beter iets anders nemen aromasin of Arimidex of een ander voorstel ?

Help graag dan kan ik desnoods snel veranderen van de Nolva naar iets anders
Wat zeggen de experts ?
 
Laatst bewerkt:
Schop deze toch weer even omhoog..

Zit zo even op wat US forums rond te kijken en hier wordt verteld dat Epistane als anti-oestrogeen werkt en dat het achteraf dus een prolactine gyno kan veroorzaken.

Dan zou ik het juist neit tegen gaan met mn gebruik van Nolva, beter iets anders nemen aromasin of Arimidex of een ander voorstel ?

Help graag dan kan ik desnoods snel veranderen van de Nolva naar iets anders
Wat zeggen de experts ?

Ik weet dat letro erg goed werkt en populair is maar dat heeft zo zijn eigen bijwerkingen. Google maar eens op letro gyno
 
Inderdaad, vind ook steeds meer op letro. Wordt erg vele gebruikt bij estrogen rebound gyno.
Verdiep me hier nog even wat in. Tips blijven welkom.
 
Back
Naar boven