MuscleMeat

schildklier

Bezoekers in dit topic

prorace

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
78
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
79kg
Vetpercentage
5%
voelde me de laatste maande continue wat moe ..
toch maar eens bloed laten nemen nu blijkt dat ik iets met men schildklier heb.. woensdag naar kliniek voor verder onderzoek.
nu lees ik dat de schildklier ook zorgt voor de groei ..
het zal nu het best zijn om men lichaam even te laten rusten of ???
 
Heb je langdurig T3 gebruikt aangezien je al gekuurt hebt?
 
nee niks van t3 fzo gebruikt in men kuur..
 
Geen T4 of TSH? Ik moet die middelen in nemen en mijn schildklier werkt helemaal niet.
 
nee geen van die dingen gebruikt ..
 
op men bloedverslag stond t4 18.7 en je moest tussen de 12 en 17 hebben
kan je daartegen dan iets nemen?
 
Ik weet niet wat de referenties in Belgie zijn, en hoe dat precies werkt, maar hij zit lichtelijk boven je referenties. Dit is niet rampzalig hoog.
Wellicht werkt hij iets te snel, maar beter kijk je even wat je TSH waarden waren.
 
ok ja ze vonden niets in men bloed dokter zij oververmoeid ..wou precies niet verder zoeken fzo .
wat houd dat in tsh waarden?
 
op men bloedverslag stond t4 18.7 en je moest tussen de 12 en 17 hebben
kan je daartegen dan iets nemen?

Die van mij was 14. Ik nam toen al 1,75mg Thyrax. Ik moet nu 2mg nemen. Maar dat krijg ik omdat mijn schildklier helemaal niet meer werkt. Je zou er eens naar kunnen vragen.

Over ongeveer een maand moet ik weer een bloedonderzoek laten doen, ik zal het wel laten weten of mijn waardes nu erg veranderd zijn.
 
Hebben ze jodium in je bloed gemeten? Simpel, maar hier worden je schildklierhormonen uit gemaakt. Kan soms wel is over het hoofd gezien worden.
 
zal men dokter nog is bellen en heel het verslag vragen.. kan ik eens kijken of posten.
thnx
 
Back
Naar boven