AndroidHealthClinic

Schildkliermedicatie icm TRT

Bezoekers in dit topic

Moroccan

Cool Novice
Waardering
28
Lengte
1m94
Massa
119kg
Vetpercentage
18%
short story: zit 2 jaar aan TRT. I’m loving it.
1000 migs elke 10 weken

Daarnaast krijg ik schildklierhormoon. Euthyrox 225 mg per dag.

Vraag: hou je vocht vast door de verhoging van de schildklier medicatie? Maandag een afspraak misschien dat er een medicatie is om vocht af te drijven?

Ik doe veel cardio per week en heb conditie. Eten gaat goed. Geen friet of die onzin.

Iemand?

short story: zit 2 jaar aan TRT. I’m loving it.
1000 migs elke 10 weken

Daarnaast krijg ik schildklierhormoon. Euthyrox 225 mg per dag.

Vraag: hou je vocht vast door de verhoging van de schildklier medicatie? Maandag een afspraak misschien dat er een medicatie is om vocht af te drijven?

Ik doe veel cardio per week en heb conditie. Eten gaat goed. Geen friet of die onzin.

Iemand?
Dat kun je zelf wel zien, anders wacht je tot maandag.

Ik ben gegaan.

nagekeken door de internist (wat een lekker wijf).

Geen oedeem, gewicht plusjes minus 120 kg. Afhankelijk van welke fase trt shot zit. In de 1ste 8 weken kom ik wat aan. De laatste 2 weken val ik juist 1,5 kilo af. Kracht en libido blijft goed. Mentale gesteldheid is supergoed.

Dosis schildklierhormoon is gisteren verhoogd naar 250 mg .. monster dosis gewoon.

Internist zag geen gevaar. Ook bloeddruk is goed, niet verhoogd of zoiets.

Ik ben gegaan.

nagekeken door de internist (wat een lekker wijf).

Geen oedeem, gewicht plusjes minus 120 kg. Afhankelijk van welke fase trt shot zit. In de 1ste 8 weken kom ik wat aan. De laatste 2 weken val ik juist 1,5 kilo af. Kracht en libido blijft goed. Mentale gesteldheid is supergoed.

Dosis schildklierhormoon is gisteren verhoogd naar 250 mg .. monster dosis gewoon.

Internist zag geen gevaar. Ook bloeddruk is goed, niet verhoogd of zoiets.
Topic was dus weer voor Jan met de korte achternaam

Bedankt voor de feedback.

Back
Naar boven