MuscleMeat

Schipholpas screening

Bezoekers in dit topic

Maakt allemaal geen reet uit, zelfs mohammed b was bij het beveiligingsbedrijf waar ik werkte op schiphol aangenomen.
 
Mijn broertje heeft een AIVD-keuring gehad voor werk vanaf schiphol en ik ben ook veroordeeld voor strafbare feiten, en op een van zijn oude adressen is ook een politie-inval geweest (want hij woonde daar met mij ...). Was kennelijk geen probleem.

Ik was wel echt heel bang dat hij afgewezen zou worden door iets wat ik gedaan had.
 
hm oke, hebben ze er vragen over gesteld of hebben ze hem direct een goedkeuring gegeven?
 
Dat laatste volgens mij.

Heb er nooit naar gevraagd maar ik denk dat hij het me zeker had laten weten als ze daar (veel) vragen over gesteld zouden hebben.
 
oke dat klinkt goed. Hoop dat ze bij mij ook niet moeilijk doen!
 
Lijkt me niet dat ze je daar voor mogen weigeren.
Iets wat bijv een oom van jou heeft gedaan en jij bent niet medeplichtig geweest, sta jij daar totaal los van.

Het kan en mag niet zo zijn dat andermans fouten, jou probleem gaat worden.

Zou me er niet druk om maken.
 
Yo als jij de thuglife niet leeft hoef je je nergens zorgen over te maken g. Rustig.
 
Lijkt me niet dat ze je daar voor mogen weigeren.
Iets wat bijv een oom van jou heeft gedaan en jij bent niet medeplichtig geweest, sta jij daar totaal los van.

Het kan en mag niet zo zijn dat andermans fouten, jou probleem gaat worden.

Zou me er niet druk om maken.

Dat telt mee hoor
als je oom, neef oid crimineel is kan je het wel vergeten :roflol:
 
Ik dacht ook dat alles meetelt. Er zijn i.i.g. 2-3 screeningen, 1 door uitzendbureau, 1 door schiphol en 1 door marechaussee.
 
Lijkt me niet dat ze je daar voor mogen weigeren.
Iets wat bijv een oom van jou heeft gedaan en jij bent niet medeplichtig geweest, sta jij daar totaal los van.

Het kan en mag niet zo zijn dat andermans fouten, jou probleem gaat worden.

Zou me er niet druk om maken.

Niet helemaal mee eens, heb ex collega's gehad die geweigerd waren omdat directe of indirecte familie een bedreiging vormde en waar de persoon in kwestie nog steeds contact mee had. Mijn huidige werkgever hanteert dit trouwens ook, wanneer je omgangen hebt met mensen die -mogelijk- een negatieve invloed zouden kunnen inbrengen is reden om je te weigeren.

@TS zou je niet zo druk maken...screening wordt groots gebracht maar valt best mee, het antecedentenonderzoek zal voornamelijk gericht zijn op jouw persoonlijk tenzij je in een hoge risico categorie valt met je sociale kringen.
 
Laatst bewerkt:
Dat telt mee hoor
als je oom, neef oid crimineel is kan je het wel vergeten :roflol:


Ja serieus?


Best gierig dan.. Wat kan jij er aan doen dat je oom bijv de fout in gaat?
Welkom in NL, het land waar je abosluut geen vooroordelen mag hebben.
 
Ja serieus?


Best gierig dan.. Wat kan jij er aan doen dat je oom bijv de fout in gaat?
Welkom in NL, het land waar je abosluut geen vooroordelen mag hebben.

Tja... ik weet niet waarom het zo is maar het is wel zo
dus ****ed up als je oom crime boss is en jij legaal geld wilt verdienen :roflol:
 
Mijn broertje heeft een AIVD-keuring gehad voor werk vanaf schiphol en ik ben ook veroordeeld voor strafbare feiten, en op een van zijn oude adressen is ook een politie-inval geweest (want hij woonde daar met mij ...). Was kennelijk geen probleem.

Ik was wel echt heel bang dat hij afgewezen zou worden door iets wat ik gedaan had.

Boefje...
 
Back
Naar boven