Fitness Seller

schizofreen? dus toch

Bezoekers in dit topic

Trouwens de film: "fight club" al eens gezien??
 
Da was pas een SUPER film ...

Zoooo freaky op het einde !

:) :) :)

Greetz
 
Edward Norton is dan wel een stuk smaller als hij tijdens American History X was....
 
Nee moet ik dan ook maar eens huren. Weten jullie of Pumping Iron nog kan huren. Las vaag ergens dat nog heel moeilijk is om een exemplaar te krijgen?
 
Re: Re: schizofreen? dus toch

Originally posted by soulreaver


Leg eens nader uit?

Zo waarschuwt de Britse professor in de toxicologie, John Henry, dat onderzoeken uit verschillende landen uitwijzen dat onder mensen die regelmatig een jointje roken, schizofrenie viermaal zoveel voorkomt als gemiddeld.

k weet t, heel flauw ja:) . Maar t bewijs is geleverd om dat welles/nietes spelletje uit de wereld te helpen:D
 
Re: Re: Re: schizofreen? dus toch

Originally posted by dandyman


Zo waarschuwt de Britse professor in de toxicologie, John Henry, dat onderzoeken uit verschillende landen uitwijzen dat onder mensen die regelmatig een jointje roken, schizofrenie viermaal zoveel voorkomt als gemiddeld.

k weet t, heel flauw ja:) . Maar t bewijs is geleverd om dat welles/nietes spelletje uit de wereld te helpen:D

De verklaring hiervoor is vrij simpel; Shizofrenicie blowen grof veel meer dan de meeste mensen, het is een in verhouding tot anti psychotica mild middel dat mits goed gebruikt wel degelijk de ernst van wanen en halucinaties ernstig kan verminderen.
 
Oftewel we kunnen het oli niet kwalijk nemen, hij weet niet dat die de lolbroek uithangt en evenmin beseft hij dat die op een gay site in ze blote leuter staat..
 
Naar mijn bescheiden mening is Oli volledig bij zijn verstand en een goed retoricus. Als zodanig is het hem allemaal aan te rekenen en dat ie met zijn blote leuter op een gay site staat is voor hem een ego trip.

Shadum (die 15 jaar ervaring heeft met psychiatrische patienten)
 
Originally posted by Olimantado
Trouwens de film: "fight club" al eens gezien??

volgens mij bestaat die film niet eens:D
 
Originally posted by Ryu
Nee moet ik dan ook maar eens huren. Weten jullie of Pumping Iron nog kan huren. Las vaag ergens dat nog heel moeilijk is om een exemplaar te krijgen?

vaag ergens??? dat is zoekn naar een speld in een hooiberg. echt geen schijn van kans. download m bij kazaa. een maat van me die kan overigens binnenkort die downloads omzetten naar dvd en videobestand. dus heb m binnekort hoogstwaarschijnlijk op video. beter dan via cd'tje achter de computer te zien.
beter voor mij:D
 
Bij onze bibliotheek was die te huur en de videotheek heeft hem ook..
 
Back
Naar boven