AndroidHealthClinic

Schoenen uit bij de entree (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Het is mij voorgekomen bij vrienden uit het oostblok dat het regel bij hun thuis is dat de schoenen worden uitgetrokken bij binnenkomst.


Dit is een hele oude gewoonte aangezien men het te smerig vindt om met schoenen die van straat komen, ook thuis te gaan rondbanjeren.
Ik vond dit altijd enorme onzin...totdat ik het es een tijdje heb moeten doen.

Toen ik thuiskwam nam ik de gewoonte klakkeloos over want met schoenen van de straat thuis lopen vond ik óók gewoon echt te vies.


Iemand ervaring ermee/doet hezelfde? :)
 
loop thuis nooit op mn schoene. gewoon op slippers
 
loop altijd op me sokken rond


bedoel je trouwens niet sloefen dandy, "slippers" die maak je als je vreemdgaat :P

hehehe

:D
 
Ik loop altijd op me sokken rond, vind het niet lekker om me schoenen aan te houden.

Vrienden en familie hoeven van mij niet de schoen uit te trekken.
 
dat zeg ik toch?
:)

hier loop ik thuis op
[Abeelding niet meer beschikbaar]


euh, ik bedoel op zon soort slippers/sloefen wat volgens mij sloffen is::), de bovenste draag ik enkel in t weekend:D
[Abeelding niet meer beschikbaar]

deze wil ik nog een dezer dagen aan gaan schaffen:D
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
loop ook altijd op sokken, vind het niet fijn om de hele dag met me schoenen aan te lopen en aangezien ik toch het grootste gedeelte van de dag mijn schoenen aan heb vind ik het wel ff fijn om thuis m'n voeten te kunnen luchten

als er mensen op bezoek komen hoeven ze hun schoenen ook niet uit te doen of ze moeten net in een modderpoel hebben staan springen of zoiets dergelijks :P
 
LMFAO

Ik loop zelf op sokken rond, schoenen zijn te ongemakklijk.
 
Loop ook altijd op sokken, met je schoenen loop je toch al het straatvuil je huis in. In ieder geval in bijna heel Azie ook gebruikelijk dat je je schoenen uittrekt bij het betreden van een huis.
 
Ik woon nog thuis en mijn ouders hebben liever dat we onze schoenen uittrekken (vooral boven, beneden is het toch betegeld) , geen problemen mee en je kunt altijd van de grond eten :D
 
Dude

De mens wordt te schoon, daar gaan we nog een keertje aan onderdoor.
Er is toch niks mis met schoenen aan in huis,
elke dag eff vegen, of stofzuigen.
dat je je schoenen afveegd als ze vies zijn tuurlijk


Als of je met je tong de vloerbedekking likt, het is geen behaarde poes!


JOpie
 
als ik wakker wordt met mn schoenen uit, dan ben ik te laks om ze aan te doen en mn veters te strikken enzo. soms doe ik ze dan wel aan maar dan strik ik mn veters niet, tenzij ik naar buiten moet.
Als ik mn schoenen aanheb doe ik ze liever niet uit, al dat werk eerst die veters los, schoenen uit en opruimen enzo..pff...
 
Bij woonwagens is het ook de gewoonte dat je je schoenen uittrekt, bij verjaardagen liggen er hele bergen.
 
OH JAA! Kijk die Purple dan! Mozes...jij gaat er echt met elke nieuwe avatar beter uit zien! :lick: :dance:
OK, heb net mijn laatste winstrol op, kan het ook zijn, niemand anders opgevallen?
Post eens wat meer van jezelf zou ik zeggen.... bijvoorbeeld::booty:.......:p

:to:
sorry sorry...........effe on topic.....
Bij ons is het tegenwoordig gewoon schoenen uit, sloffen/slippers/sleffen of sokken aan. Heb twee kleine koters rondlopen en als je ziet wat die gasten onder hun zolen mee naar binnen willen slepen.........echt niet gewoon!

Groeten,
Tsunami
 
D. zei:
als ik wakker wordt met mn schoenen uit, dan ben ik te laks om ze aan te doen en mn veters te strikken enzo. soms doe ik ze dan wel aan maar dan strik ik mn veters niet, tenzij ik naar buiten moet.
Als ik mn schoenen aanheb doe ik ze liever niet uit, al dat werk eerst die veters los, schoenen uit en opruimen enzo..pff...

ditto.
 
luie groningers he ;)
 
Back
Naar boven