Fitness Seller

Schoenen voor in de gym; welke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En Nike metcon? Iemand daar ervaring mee?
 
Naar mijn weten zijn die adidas lift schoenen enkel voor squat, deadlift moet je volgens mij juist zo plat mogelijke zolen hebben.. Vandaar dat veel mensen het op sokken doen, en anders op bijv zaalvoetbalschoenen e.d.

Klopt. Ik deadlift niet dus voor mij geen probleem.
 
Goed, ik heb toffe schoenen gevonden. Inov-8 f290 knit. Allround fitness schoenen met enige stevigheid voor liften. Beetje in de categorie reebok nano, Nike metcon. Maar ik vind deze er beter uitzien.

Heb ze net besteld. Zullen zien of het wat is, kan ze altijd terugsturen.
 
Ik heb de reebok nano 3 als allround schoen. Die was goedkoop toen de versie 4 en 5 er waren en best fijn. Voor squats heb ik de adidas powerperfect 2, ook ok qua prijs. Stevig en verhoogde zool helpt me met highbar squats en vooral bij front squats. Deadliften op een zo plat mogelijke zool als ik zwaar ga of anders gewoon de nano's.
 
Mijn Powerlift 2.0 zijn een van de beste gym aankopen die ik heb gedaan.

Als je serieus bent in je squats zou ik die zeker aanraden, prima prijsje ook.
 
Ik ben best serieus met trainen, maar inmiddels al iets besteld. Echter powerliftschoenen zijn voor mij niet allround genoeg, maar snap waarom jullie ze prettig vinden. Ik heb nu iets wat wel een stevige,maar niet te hoge hak heeft. Crossfitschoenen. Tot nu toe ging het ook prima om te squatten op mijn oude zaalschoenen (alhoewel die wel erg laag waren). En deadliften geen problemen mee, dat zuzllen we wel zien. Grip is daar eerder een probleem dan mijn schoenen :laugh:
 
Tijdens beentraining altijd Adidas Powerlift. Deadlifts zonder schoenen. Tijdens overige trainingen boeit het mij niet zo veel, doorgaans sportschoenen/hardloopschoenen (Asics / Saucony / Nike). Heel af en toe Air Max omdat ze lekker zitten. Enkel bij oefeningen waar ik geen stevigheid nodig heb.
 
En Nike metcon? Iemand daar ervaring mee?

Ik ben ook wel benieuwd naar die metcons.

Ik heb nu adidas powerlift 3.1. Zitten prima, alleen niet heel veelzijdig. Hak mag ook wel harder.
 
Ik wil nog even Nike Air Jordans scoren. Basketbalschoenen zijn sowieso wel fijne en stevige schoenen om te trainen.
 
Ik vin djordans wel echt lelijk. Maargoed, als je hoge sportschoenen zoekt dan kun je zoiets wel proberen.
 
Ik wil nog even Nike Air Jordans scoren. Basketbalschoenen zijn sowieso wel fijne en stevige schoenen om te trainen.
Moet je wel opletten dat er geen luchtbubbel inzit ivb met squaten enzo niet dat dat klapt, of het is heel instabiel. Volgens mij hebben de airjordans 1 dat niet
 
Moet je wel opletten dat er geen luchtbubbel inzit ivb met squaten enzo niet dat dat klapt, of het is heel instabiel. Volgens mij hebben de airjordans 1 dat niet
Squaten?
Voor Squats gebruik ik altijd PL-schoenen.
 
Laatst bewerkt:
Squat en?
Voor Squats gebruik ik altijd PL-schoenen.
Squat, deadlift OHP zou ik zeggen, ivb met stabiliteit en kans op klappen. Maar als je daarvoor PL schoenen gebruikt no big deal. Vind persoonlijk AJ 5 fijn maar is wel beetje bulky voor in de gym zou ik AJ1 gewoon aanraden
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ook een beetje mijn dilemma.

Ik wil squat, ohp, dl, BP, misschien ook wel (power) clean en FS;
Ik wil ook rennen op de loopband en op de row erg;
Ik wil misschien ook wel boxjumps, burpees en dat soort gein;
Ik wil misschien ook wel dergelijke oefeningen door elkaar doen.

Welke schoenen wil ik dan?

Voorlopig lukt het redelijk op zaalvoetbalschoenen, ik overweeg mijn huidige hardloopschoenen door te schuiven naar de loopband voor het rennen.

Naast zaalvoetbalschoenen zie ik CF schoenen ook als optie, maar de vraag is of ik er ook niet schoenen bij wil voor squat enzo?
 
Ook een beetje mijn dilemma.

Ik wil squat, ohp, dl, BP, misschien ook wel (power) clean en FS;
Ik wil ook rennen op de loopband en op de row erg;
Ik wil misschien ook wel boxjumps, burpees en dat soort gein;
Ik wil misschien ook wel dergelijke oefeningen door elkaar doen.

Welke schoenen wil ik dan?

Voorlopig lukt het redelijk op zaalvoetbalschoenen, ik overweeg mijn huidige hardloopschoenen door te schuiven naar de loopband voor het rennen.

Naast zaalvoetbalschoenen zie ik CF schoenen ook als optie, maar de vraag is of ik er ook niet schoenen bij wil voor squat enzo?
Koop worstelschoentjes dan? https://www.vechtsportonline.nl/adi...zFn47lRK_s_vX72l56KQbcM1zlkOCZvkaAmP0EALw_wcB
 
Ik heb converses allstars (platte zool). Pulls doe ik op sokken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ook een beetje mijn dilemma.

Ik wil squat, ohp, dl, BP, misschien ook wel (power) clean en FS;
Ik wil ook rennen op de loopband en op de row erg;
Ik wil misschien ook wel boxjumps, burpees en dat soort gein;
Ik wil misschien ook wel dergelijke oefeningen door elkaar doen.

Welke schoenen wil ik dan?

Voorlopig lukt het redelijk op zaalvoetbalschoenen, ik overweeg mijn huidige hardloopschoenen door te schuiven naar de loopband voor het rennen.

Naast zaalvoetbalschoenen zie ik CF schoenen ook als optie, maar de vraag is of ik er ook niet schoenen bij wil voor squat enzo?
Wat is rennen op de row erg?
 
Back
Naar boven