MuscleMeat

Schoenmoeder schieten!!!!!

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Dat ik een hekel heb aan mijn schoonmoeder moet wel duidelijk wezen!!! :whip:





"Een man loopt op het strand en vind een lamp. Hij wrijft de lamp schoon en plots verschijnt een geest. De geest zegt: "U mag drie wensen doen, alleen alles wat u wenst krijgt uw schoonmoeder dubbel". De man was natuurlijk dolblij en wenste als eerste 1 miljoen gulden. De man krijgt inderdaad 1 miljoen, maar zijn schoonmoeder krijgt 2 miljoen gulden. "Uw tweede wens meneer", vroeg de geest. De man, nog steeds te enthousiast wenst 100 hectare goudgele mais. En jawel hoor, de man 100 hectare, maar z'n schoonmoeder 200 hectare mais. De man vindt het nu toch minder leuk worden en gaat nadenken. Na een poosje vraagt de geest om de derde wens, waarop de man zegt: "Sla me maar half dood". :barf:

Hoe noemt een Chinees zijn schoonmoeder?
Een taai kleng

Werknemer tegen zijn chef: "Ik wil graag naar de begrafenis van mijn schoonmoeder." Chef: "Ja, wie wil dat niet graag!"

Wat moet je doen als je je schoonmoeder kreunend op je af ziet komen?
Nog een keer schieten


Wat moet je doen als je schoonmoeder op het venster klopt? De oven wat hoger zetten


"Verhoor bij de politie.
Politie: waarom heeft u schoonmoeder vermoord?
Man: ik heb haar niet vermoord, zij heeft giftige paddestoel gegeten.
Politie: waarom heeft ze dan een blauw oog??
Man: Ze wilde het niet eten.


Een soldaat komt de kazerne binnen met een biljartkeu over zijn schouder. "He!", roept de sergeant, "wat doe jij met die keu op je schouder?" "Ik heb net mijn schoonmoeder morsdood geslagen, sergeant." Vraagt de sergeant: "In hoeveel beurten?"

Vraag: Wat is het voordeel van een Japanse echtgenote? Antwoord: Je schoonmoeder woont in Tokio! :yell:
Wat moet je doen als je schoonmoeder uitgaat? Opnieuw aansteken!

Een Hollander moet zijn schoonmoeder begraven. De prijs van een kist valt hem enorm tegen. Een grote, kartonnen doos alleen al kost ruim 200 gulden. Als de doodkistenmaker merkt dat zijn klant zelfs dit te duur vindt, zegt hij: Dan kan ik u het beste een oudhollandse begrafenis aanbevelen. Breng uw schoonmoeder maar hier, dan zal ik haar van vier handvatten voorzien. :spaz:

Groetjes Steve :D
 
Rofl!! die van de politie is het leukste!
 
Back
Naar boven