MuscleMeat

Schokkend!!!

YuRi

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
link

Weet niet of zoiets gepost mag worden, maar mocht het te erg zijn voor op t forum --> delete.

Klik op de link en dan links onderaan 'schokkend +18' :eek:

Ja, laat weer eens zien hoe gevaarlijk het verkeer kan zijn. Was ten minste wel snel met ze afgelopen.

Ik vond ze trouwens niet zo schokkend maar dat zal wel mijn persoontje zijn.

Brrr... ik zat net te eten, het smaakt nu toch een stuk minder.
Goed trouwens, dat mensen zo gewaarschuwd worden.
Overigens ben ik er zelf vast van overtuigd ooit door een idioot te worden doodgereden. Ik weiger nl. vaak over apartheids-fietspaden te rijden en ben meermaals aan de dood ontsnapt omdat agressieve automobilisten me EXPRES op minder dan een armlengte inhalen, op volle snelheid bovendien...

Maar ach, zoals Che Guevara ooit zei: "Libertad o la muerte"

Espi, recalcitrante fietster tot op het bot

Wat ontzettend smerig! Ik had nog nooit eerder uit elkaar gescheurde mensen gezien op een foto. Ik weet niet of ik dat eigenlijk wel wilde. Nou ja, ik ben wel gewaarschuwd inderdaad.

Esperantisto zei:
Brrr... ik zat net te eten, het smaakt nu toch een stuk minder.
Goed trouwens, dat mensen zo gewaarschuwd worden.
Overigens ben ik er zelf vast van overtuigd ooit door een idioot te worden doodgereden. Ik weiger nl. vaak over apartheids-fietspaden te rijden en ben meermaals aan de dood ontsnapt omdat agressieve automobilisten me EXPRES op minder dan een armlengte inhalen, op volle snelheid bovendien...

Maar ach, zoals Che Guevara ooit zei: "Libertad o la muerte"

Espi, recalcitrante fietster tot op het bot

Sorry maar die apparte fietspaden zijn aangelegd voor de veiligheid voor de fietsen en jij WEIGERD deze te gebruiken ... dan vind ik jou idioot.

Misschien cru maar ik rij veel met de fiets dus ben geen automobilist-zot maar ik erger me dood aan die mensen die denken dat fietspaden aangelegd zijn voor decoratie!

En dan zijn ze nog geschandaliseerd als een auto te dicht passeerd ...

Goed bezig :thumbd:

Voor de rest vind ik dat die foto's verplicht zouden moeten getoond worden op de scholen ... een goed voorbeeld hoe kwestbaar we zijn in onze blikken dozen.

Vele automobilisten en motorijders voelen hun ongenaakbaar ... ik weet ondertussen ook al beter. Ik ben op men 17de verjaardag ( was een goede cadeau ) door een cammion omvergereden ( in men recht ) en men linker been lag compleet in friet ( scheenbeen, kuitbeen, enkel ... )
Sindsdien rij ik wel een stuk defensiever, en dan nog kan je iets tegenkomen ... deze keer met de wagen en rechterknie, schouder, elleboog ... heb al men deel gehad.

Greetz

Volgens mij is niet alles echt, maar wel interessant om te zien

Tja Espi, ik moet toch een beetje instemmen met speedy G! Ik snap dat het heel lastig is om met je dunne wielrenfietsbandjes over zo'n brak fietspad te moeten rijden. Maar als het is gewoon heel gevaarlijk om over de weg te fietsen. Je veiligheid is denk ik toch wel iets belangrijker als je fietsgemak. Dus kijk goed uit!!!

Sorry, ik rijd ook veel in het buitenland. Nergens word ik zo asociaal bejegend op de weg als hier.
Zodra ergens fietspaden liggen is het hek van de dam.

En defensief rijden doe ik al lang, sterker nog: ik heb sowieso altijd een fietshelm op en draag daarop als een van de weinigen een spiegeltje zodat ik niet achterom hoef te kijken om het verkeer achter me in de gaten te houden.

Ik heb gewoon schoon genoeg van die brakke paden en ben af en toe best bereid daarvoor mijn leven in de waagschaal te stellen. Anders werd ik helemaal knettergek hier...

Espi

Ik ken die foto's al, geen behoefte om ze nog een keer te zien...

mja, op rotten.com heb ik erger gezien :P

denk dat er veel fake fotos tussen zitten er zit daar namelijk ergens een been in die eraf gesnukt s, de broek s er ook weg maar geen schaafwonden? nuja moet je maar kunnen zo een 100 per uur je been over de weg sleuren zonder schaafwonden :D

btw ferrari s echt wel fake, hoe kan de capeau nu in tact blijven en de achterkant van de auto helemaal naar de reet zijn door uit een bocht te vliegen? zon dikke zever toch...

zeker echte fotos. heb die vd ferrari al eerder gezien en zijn idd geen fotos om een diavoortselling van te maken tijdens een maaltijd.

persoonlijk gezegd lig ik liever verpreid over het asfalt dan een paar uur gekneld te zitten in m'n auto om vervolgens nog de pijp uit te gaan...

deze beelden doen me dan ook niks, vind bv. het beeld van een rouwende vader bij z'n overreden kind's graf veel aangrijpender.

@espi :no:

ik moet altijd ff slikken als ik fietsers op een drukke baan zie rijden terwijl er een fietspad naast ligt.
Je mag dan zelf niet zoveel problemen hebben met sneuvelen in het verkeer, maar die persoon die je aanrijd word zeker en vast verantwoordelijk gehouden voor het ongeluk (zelfs als hij niet in fout was) en boet er z'n hele leven voor!

de foto's zijn trouwens allemaal authentiek

Zit iets in wat bart82 zecht over dat fietsen. Je bent bered je eigen veiligheid een eind op te offeren, maar daarmee niet enkel je eigen veiligheid.

De beelden heb ik al vaker gezien, ziet er wel grof uit. Maar aan de andere kant zullen zij niet zo lang hebben geleden en dat is beter als eerst een enkele dagen in het ziekenhuis te lijden en vervolgens nog te overleiden. Ik mag graag een stukje sprinten, maar zorg er wel voor dat ik anderen (en mijn wagen :D ) er niet mee in gevaar breng. Ik ben nog banger dat mijn wagen iets mankeert dan ikzelf :D .

ps: De nieuwe 170 pk versie 309 bevalt me zeer goed, heb al een golf vr6 verslagen en een bmw m3 op het tussenacceleratie gebied van 80 naar 140 :D
Meer pk's staan in de planning. :D

Blijf van mening dat die fietspaden gelegd zijn voor automobilisten en niet voor fietsers.
Ik rijd 10.000 km per jaar (dan weer eens iets minder, dan weer iets meer) en ook veel in fietspadloos buitenland. Nee, dan vind ik NL echt veel erger in bepaalde opzichten.
Maar ja, dwars door Los Angeles was ook niet direct een pretje en aan Miami met al die asociale rijders (fietsersdodenhoofdstad #1 van de VS) :hair: heb ik nu ook al niet bepaald de beste herinneringen.
. São Paulo, San Francisco en New York daarentegen waren een eitje :dance:

Espi

Terug
Naar boven