AndroidHealthClinic

Schoolgym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
even een vraagje voor studerende bikkels onder ons:D

wie van jullie zit op een school die uitgerust is met fitnessruimte???
en wat hebben ze daar allemaal staan?
is dit een beetje te doen of zijn het babygewichten aangezien de school anders voor de ziektekosten op moet draaien?:D
 
Juh dat zal nogal verschillen he. Ik weet iig dat de universiteitsgym in Eindhoven een klein vies keldertje is met een shitload aan ijzer. Waar de harrrrrdcoorrrrrre roepers hier een nat broekje van zouden krijgen. :)
 
hmz ik zal maar nie echt over Saxion beginnen. ik kan er opzich lekker mn gang gaan, maar over houdt het niet... db's tot 20 kg, wel een squatrek :D, niet echt een shitload aan gewichten, nou ja you get the point, maar goedkoper wordt het nie...
 
ja bij mij op de EUR zit een gym maar ik zit daar niet
 
ik studeer in enschede aan de UT en wat we daar hebben staan weet ik even niet, aangezien het honk een tijdje dicht is.

maar wat hebben we.... db's tot ongeveer 36kg, squatrek, nog veel meer, wat wil je weten. ik heb niet te klagen. kom trouwens ook wel eens op de VU en daar hebben ze tegenwoordig erg mooie apparatuur. max qua dumbbells geloof ik nog iets hoger of in de buurt.
 
jorasho zei:
ik studeer in enschede aan de UT en wat we daar hebben staan weet ik even niet, aangezien het honk een tijdje dicht is.

maar wat hebben we.... db's tot ongeveer 36kg, squatrek, nog veel meer, wat wil je weten. ik heb niet te klagen. kom trouwens ook wel eens op de VU en daar hebben ze tegenwoordig erg mooie apparatuur. max qua dumbbells geloof ik nog iets hoger of in de buurt.

Die gruwelijke k*t gym op de campus? :D
 
ik train op het sportcentrum van de UvT. Dumbbells tot 34 kg, squatrek en genoeg apparatuur aanwezig. 70 euro per jaar.
 
weet iemand hoe het zit met de sportschool van Hogeschool Windesheim te Zwolle?
 
MightyDuck zei:
Die gruwelijke k*t gym op de campus? :D

jongen, onze gym is best ok :cool: zeker nu ik ook wel die vervangende centra zie en dat is echt weinig.
 
builderB zei:
hmz ik zal maar nie echt over Saxion beginnen. ik kan er opzich lekker mn gang gaan, maar over houdt het niet... db's tot 20 kg, wel een squatrek :D, niet echt een shitload aan gewichten, nou ja you get the point, maar goedkoper wordt het nie...

Die gym stelt echt geen ruk voor. Heb wel eens een paar keer gekeken daarzo maar helemaal geen zware dumbbells en vooral cardio apparaten. Wel goedkoop natuurlijk, dus veel kun je er ook nie van verwachten..
 
Inholland in Diemen heeft ook een ruimte waar je kan trainen voor het extreme bedrag van 50euro per jaar :D onbeperkt trainen.

Ok het stelt niet veel voor dumbbells tot 30kg en wat machines maar toch voor 50euro ff in je tussen uren kan je er aardig uit de voeten denk ik zo.
 
nou..dan zal ik maar niet beginnen over de gym bij ons in leiden..Pelxus...ze kijken al raar als je 80 kilo gaat banken.

ik hang er gewoon lekker 110-120 aan hoor:D ken mij t schelen wat die dikkertjes drvan vinden...komt misschien ook omdat het meer op gezond en fun is gericht ipv bodybuilding...op één andere jongen na en mezelf zijn wij zo'n beetje de enige serieuze BB'ers die hardcore zijn...vandaar dat de dumbbells maar tot 18 kilo gaan:sob:

GElukkig zit me eigen gym 2 minuten lopen in me straat:D
 
ik train in de "powerroom" in leuven

kost niks, drie bankdrukken,halters tot erges in de 30, smith, squatrek, crossover

en een gewichthefpodium
 
Waar Is Die Powerroom In Leuven Als Ik Vragen Mag; Zelf Ga Ik Altijd Naar Unifit; Tja Voor Een Beginneling Meer Dan Goed Dacht Ik. Ik Kan Daar Nog Wel Tijdje Vooruit
 
MightyDuck zei:
Die gruwelijke k*t gym op de campus? :D
Dat valt hard mee.. Voor het bedrag wat je ervoor betaald dan..
- Squatrack
- Flat/incline/decline Bankdrukken
- Chin/Dip-rek

Ok, een minpuntje, dumbbells gaan maar tot 32 kg, maarja.. Gewoon beetje creatief zijn :D
 
b3ta zei:
Inholland in Diemen heeft ook een ruimte waar je kan trainen voor het extreme bedrag van 50euro per jaar :D onbeperkt trainen.

Ok het stelt niet veel voor dumbbells tot 30kg en wat machines maar toch voor 50euro ff in je tussen uren kan je er aardig uit de voeten denk ik zo.

Inholland in Rotterdam suckt, heb er eens op een open dag gekeken.
Mijn school zit op de 7e etage van een vervallen flatgebouw ergens achter Rotterdam CS en heeft nauwelijks voorzieningen :D

Train heel soms wel een school bij mn vriendin maar das ook niet veel soeps. Dumbbells tot 20 kg en de smith-machine staat in het midden opgesteld als grote trots ofzo.
 
SHUTTERSPEED zei:
Waar Is Die Powerroom In Leuven Als Ik Vragen Mag; Zelf Ga Ik Altijd Naar Unifit; Tja Voor Een Beginneling Meer Dan Goed Dacht Ik. Ik Kan Daar Nog Wel Tijdje Vooruit

BrEEzAH ??? :D
 
boogie zei:
weet iemand hoe het zit met de sportschool van Hogeschool Windesheim te Zwolle?

Mijn broer zit daar op school, ik zou er eerst ook heen gaan.
Logistiek & economie zou ik gaan doen, maar ik pass voor HBO, en het windesheim lijkt me sowiezo super saai.
Maar goed, back to the point, ik zal mijn broer eens vragen hoe de facicliteiten daar zijn, maar verw8 er niet teveel van want volgens mij zijn het meer cardio apparaten wat daar staat,ik heb het in een flits gezien en kan me weinig herinneren van wat ik gezien heb, in zwolle centrum zit volgens mij wel een redelijke sportschool met aardig wat ijzer. mocht je een sportschool in zwolle zoeken.
 
Wat ga je trouwens voor opleiding daar volgens boogie?
 
Back
Naar boven