Fitness Seller

Schop ik de ballen

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

Ik weet niet waar ik deze post het beste neer kan zetten! Maar jullie hebben hier vast verstand van

Eerde met een vrienden hadden we een wedddenschap wie de meeste schoppen in de ballen kan krijgen dit hebbenbest vaak gedaan soms wel tot 30 schoppen. Een kickboks groep dius ook met het oog op dat je er aan went en tijdens een kickboks westrijd er goed tegen kan. Maar nu weet ik dat je testeron word aangemaakt in je ballen is het zo dat als je een schop in je ballen krijgt je lichaam elke keer minder testeron gaat aanmaken door beschadiging?
 
what the fuck?
 
Hallo,

Ik weet niet waar ik deze post het beste neer kan zetten! Maar jullie hebben hier vast verstand van

Eerde met een vrienden hadden we een wedddenschap wie de meeste schoppen in de ballen kan krijgen dit hebbenbest vaak gedaan soms wel tot 30 schoppen. Een kickboks groep dius ook met het oog op dat je er aan went en tijdens een kickboks westrijd er goed tegen kan. Maar nu weet ik dat je testeron word aangemaakt in je ballen is het zo dat als je een schop in je ballen krijgt je lichaam elke keer minder testeron gaat aanmaken door beschadiging?

Had je toen je deze vraag bedacht eerder nog een weddenschap gewonnen waarbij jij de meest schoppen op je kop kreeg?
 
Had je toen je deze vraag bedacht eerder nog een weddenschap gewonnen waarbij jij de meest schoppen op je kop kreeg?
Nee in de ballen, maar dit is een deels een hulp forum maar als het een beetje een afwijkende vraag is raakt de gemiddelde hier een paniek em gaat sarcastisch en beledigingd doen jammer is dat want ik zit hier serieus mee dat ik bamg ben dat mijn test level laag is nu
 
Dan ga je naar de dokter als je bang bent maar jij moet weer zo nodig stomme vragen stellen op een forum, denk je dat we hier allemaal dokter zijn en aan de hand van zo'n vraag jou testlevel kunne bepalen?!
 
Ja maar dokter ziet toch niet wat je testeron level eerst was? En ik voel mij verder niet slecht ofnzo. Maar heb dit wel vaak gedaan dat is het probleem! Maar heb geen pijn of weet ik veel
 
Nee in de ballen, maar dit is een deels een hulp forum maar als het een beetje een afwijkende vraag is raakt de gemiddelde hier een paniek em gaat sarcastisch en beledigingd doen jammer is dat want ik zit hier serieus mee dat ik bamg ben dat mijn test level laag is nu

Ik vraag me gewoon af wat iemand bezield om zich zo vaak mogelijk in z'n kloten te laten trappen, want volgens mij ben je dan psychisch niet helemaal in orde.

Maar om een antwoord te geven op je vraag, als de klieren in de testikels die testosteron produceren blijvend beschadigd zijn geraakt door deze actie, dan heb je wel een probleem ja.
Verminderde of helemaal geen test afgifte is dan een mogelijk gevolg.
 
Test 500mg is je antwoord. Je word gelijk een wandelende testosteron bom. Geen trap die dat tegen houd
:goodidea:
 
Is dat een fetisj van u?
 
Je kan je beter zorgen maken over de hoogte van je IQ.
 
Waar gaat dit topic over ?! Sinds wanneer is het toegelaten om op een wedstrijd in de ballen te trappen ? Erg vage club waar je inzit als je je daarop moet trainen.

k weet niet waar ik deze post het beste neer kan zetten!

Bij voeding al helemaal niet.
 
Bij voeding al helemaal niet.

Nou ja misschien toch? Als je aan het cutten ben is het misschien handig om je in je ballen te laten schoppen.......wedden dat je dan geen honger hebt :P
 
Denk dat TS beter naar een dokter kan gaan met zijn vraag.
 
Back
Naar boven