XXL Nutrition

Schoten in Kopenhagen tijdens Islam debat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
6.105
Waardering
774
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Cartoonist Lars Vilks en Franse ambassadeur Francois Zimeray aangevallen.

Zelfde dode lijst als bij Charlie Hebdo Kurt Westergaard en Wilders.... (onderaan in het midden)

inspire2013.jpg


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/02/cartoonist_lars_vilks_beschote.html#comments

[Link niet meer beschikbaar]
 
Kleine kans dat het geen islamiet betreft mijns inziens.

Het was ooit wennen om Arabisch/berber moslim mannen in Europa te zien,
het was ooit wennen om Arabisch/berber vrouwen met hoofddoeken te zien.

Het was ooit wennen om winkelstraten met islamitische slagers, bakkers en supermarkten te zien.
Het was ooit wennen om moskeeën en islamitische scholen gebouwd en in gebruik te zien worden.

Aanslagen vanuit moslimzijde zal op termijn ook wel wennen zeg ik dan maar cynisch....


Ik zit al te wachten op al die mensen die dit weer af gaan doen als 'is geen islam, dit zijn gekken' of mensen die liever eerder op wijzen dat 'we' de islam hier niet op mogen afrekenen (d'66 stijl).
 
Als ze dat lijstje dus rustig afwerken is Geert Wilders voor zijn leven lang niet veilig. Trieste gedachte...

Deze intimidatie werkt uiteindelijk ook, talloze politici zullen best (zware) kritiek op de islam willen leveren (net zoals op het christendom) maar dan kunnen ze inclusief moeders en kinderen nooit meer zonder veiligheidspersoneel op stap en dan bedenk je je wel twee keer.

En de intimidatie werkt ook doordat politici 'de moslim' liever te vriend houdt want kijk uit hoor....als die moskee er niet mag komen...

Voor een kerk kun je gerust je grieven uitten, voor een moskee wordt je naar alle waarschijnlijkheid fysiek belaagd.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dader is geboren en getogen in Denemarken, angstvallig houdt men naam en achtergrond stil tot dat de eerste rust is wedergekeerd onder de bevolking. Anders krijg je een driedubbele woede reactie van diezelfde bevolking. ---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ---------- Omar Abdel Hamid El-Hussein is het. Zit nu in het paradijs met talloze maagden volgens zijn geloof. Geboren en getogen Deen...laat me niet lachen.... ---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------



Ik vraag mij af hoeveel moslims in Nederland of Europa de vrijheid van meningsuiting onderstrepen die wij in het Westen kennen. Ook de vrijheid om kritiek en spot met de islam te drijven.

Ik denk een klein % slechts...
 
Maak je niet druk, dat was geen echte moslim.
 
Nietmijnislam
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vhDqGcfFAeQ

https://www.youtube.com/watch?v=VxKaxx2gpmg

Ceremonie/begrafenis voor/van dader


Laatste digitale woorden zouden zijn geweest:

De man die terreur heeft gezaaid in Kopenhagen, zwoer vlak vóór het bloedbad trouw aan Abu Bakr Al-Baghdadi, de leider van de terreurgroep IS. Hij deed dat op een Facebookpagina onder de schuilnaam 'Abu Ramadan Al Muhajir',
"Wij beloven gehoorzaamheid aan Abu Bakr", zo begon de plechtige verklaring die Omar Abdel Hamid El-Hussein (22) zaterdag kort voor 15.30 uur 's namiddags schreef. Nog geen kwartier later sloeg hij een eerste keer dodelijk toe. "In goede en in slechte tijden", zo ging zijn eed voort. "In wat ons bevalt en wat onze tegenzin oproept. We zullen niet tornen aan de autoriteit van wie ze bezit, tenzij Allah ons een duidelijk bewijs van zijn ongeloof toont."
 
"We zullen niet tornen aan de autoriteit van wie ze bezit, tenzij Allah ons een duidelijk bewijs van zijn ongeloof toont."

brb mezelf tot kalief uitroepen, allah laat het vast wel weten als ik geen echte kalief ben

volg mij islamieten
 
Back
Naar boven