MuscleMeat

Schotland - Nederland.

Bezoekers in dit topic

Sjonnies

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Schotland - Nederland.

Tsjongen jongen wanneer gaan ze eens als een team spelen en niet individueel liggen showen :( Het is nu rust hoop dat het nog wel wat word :(

HET IS WEEL HELEMAAL NIKS!!!!
haal die klote kluivert er is uit, deed egt alles foute deze helft:S

middenvelt functioneert ook niet!

en ik vind het niet leuk om te zeggen maar het dat doelpunt van schotland was mooi en verdiend:S

hoop dat dick nu goed gaat wisselen en ze dr ff 3 in knallen ofzo:)

Doelpunt van schotland was dan wel mooi maar totaal onnodig!!!
Goede verdediging had dit makkelijk kunnen stoppen!

Ik vond dat jan mulder het net wel mooi zei:

Wanneer gaan ze eens voetbal en niet op een 0-0 zitten of gelijkspel ze moeten meer tempo in de wedstrijd brengen!

nodig was die idd niet nee,
en jan mulder is gewoon een bikkel, goede webstrijd verder man :D

Kluivert heeft een paar foutjes gemaakt maar vind niet dat hij slecht speelt. Zeker niet de zwakste schakel. Frank de Boer is weer lekker dramatisch. Elke bal die hij krijgt ramt hij naar voren. Van de ongeveer 20 lange ballen van Nederland in deze helft is er 1 aangekomen. Waneer leren ze? Er is een té langzame baltempo en de ballen worden niet precies gespeeld. Daarom lijkt Kluivert slecht te spelen. Hij krijgt die bal telkens te ver voor of achter zich gespeeld.

Ongelooflijk dat 11 man die al jaren op het hoogste niveau spelen niet normaal een bal rond kunnen spelen. Als je goed tikt speel je die Schotten zonder te zweten van de mat.

PS: Jan Mulder is zo'n nerd.

ach ik had t al opgegeven na die wedstrijd tegen Tjechie.

Wat Een K*t Wedstrijd!

Hee Kay zei:

Hij kan dan wel een nerd zijn maar klopt wel dat hij zegt dat er met meer enthousiasme gespeelt moet worden en veeeeel sneller!

WANNEER WORD HET WEER EEN EER OM IN ORNAJE TE SPELEN!!!!

Hee Kay zei:

jan mulder is een bikkel, die kerel heeft tenminste humor op zn tijd

Zoals altijd, voldeed alleen stam! Rest mag inpakken

Sjonnies zei:
Hij kan dan wel een nerd zijn maar klopt wel dat hij zegt dat er met meer enthousiasme gespeelt moet worden en veeeeel sneller!

WANNEER WORD HET WEER EEN EER OM IN ORNAJE TE SPELEN!!!!

Ja, dat zegt Ratelband ook maar dat wil niet zeggen dat hij verstand van voetbal heeft.

wordt er egt zo moe van, kan er 100.000 woorden over vuil maken.

maar WTF als nederland zich wéér niet plaatst? dan gaat het tog egt fout in nederland. ik bedoel er zal vanavond tog vast weer een bushokje sneuvelen ten gevolge van het spel van vanavond. maar als ze ze zich opnieuw niet plaatsen... :eek:

Dan word Advocaat ontslagen. Mogen we hopen dat de KNVB nou eindelijk Cruijff het eens laat proberen. Worden die belachelijke blunders die Advocaat keer op keer maakt misschien rechtgezet.

Maar ik hoop dat dat ook kan gebeuren zonder dat we EK2004 missen.

Als je doelde op rellen denk ik dat je je niet druk hoeft te maken.

Ach ik ben van mening dat het nog wel lukt. Twee doelpunten scoren en winnen is wat nodig is. Ik heb het vermoeden dat Schotland nog veel slechter speelt als het uitspeelt. Dat Schotse publiek geeft ongelooflijk veel steun en sfeer wat ze zeker zullen missen om die laatste stappen te zetten.

Kluivert? Wat was zijn meerwaarde?.... out
Frank de Boer? Nog net niet zo dramatisch als in Turkije out.
Seedorf? Hij doet z'n best, maar hij is gewoon niet de juiste man. Sorry bro out.

Makaay? Uhm de Europees topscorer zonder enkele arrogantie zit op de bank. Daar lacht iedereen toch om.

Verder gooi er wat jon spul in, liever zo op m'n bek dan dat zo'n bejaarde miljonair lui ligt te wezen en maar loopt te klagen.

og, en voor ik het vergeet.

Advocaat.........OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Damn, beste stuurlui staan aan wal, ik weet het. Maar Dick, waar ben je mee bezig vent.

Dick idd. eruit. Een jonge trainer met visie moet erin.

Wat betreft de spelers:
Wat een schande: Robben mocht niet eens mee. Van de vaart, Sneijder en Robben in de basis dat sowieso. Verder moeten er nog meer jong spul in, misschien zijn ze individueel niet beter, maar zij zullen tenminste proberen met tempo te spelen.

Het zou trouwens beter voor de toekomst het Nederlands elftal zijn als ze het EK niet halen...

idd, eigenlijk moeten ze gewoon op hun bek gaan. Maar, vind zo'n ek ook wel weer spannend natuurlijk.

Vorige week stond een lijst van de spelers met hun leeftijden, je lacht je kapot. gemiddeld rond de 30.

Neem een voorbeeld aan Cocu, das nog altijd mijn favoriet.

Hee Kay zei:
Dan word Advocaat ontslagen. Mogen we hopen dat de KNVB nou eindelijk Cruijff het eens laat proberen.

die wil niet, het is hem al zo vaak gevraagt

RichardV zei:
Zoals altijd, voldeed alleen stam! Rest mag inpakken
en die mag volgende keer niet meespelen:( dan word het helemaal niks dus:S

Back
Naar boven