AndroidHealthClinic

Schouder injecteren type naald

Bezoekers in dit topic

Bodyandmind

Novice
Lid geworden
2 feb 2022
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal, ik wil gaan injecteren in mijn schouder. Iemand hier ervaring mee en wat voor soort injectie naald gebruikten jullie?
Is alleen voor Test E
 
0,5x 16 (25g) ik ga wel overstappen op 0,45x16(26g)
 
Hallo allemaal, ik wil gaan injecteren in mijn schouder. Iemand hier ervaring mee en wat voor soort injectie naald gebruikten jullie?
Is alleen voor Test E
Als je stats kloppen met vetpercentage 11%, kun je goed uit met 25G naald van 0.5x16mm(oranje)
 
Als je stats kloppen met vetpercentage 11%, kun je goed uit met 25G naald van 0.5x16mm(oranje)
Is ondertussen wel veranderd. Kom net uit een deca + test kuur met dbol als kickstart. Nog geen bodyvet getest maar weg nu 95.4 en gok circa 14/15% bodyvet. Hou vooral veel vet op mijn benen vast
 
Is ondertussen wel veranderd. Kom net uit een deca + test kuur met dbol als kickstart. Nog geen bodyvet getest maar weg nu 95.4 en gok circa 14/15% bodyvet. Hou vooral veel vet op mijn benen vast
Zal meer vocht zijn in je benen, maar dan nog kun je wel deze naald gebruiken voor je schouders
 
Ik ook de 29 g slin . Werkt prima
 
BD- Microlance 3 25G (oranje) 0.5x16mm,5/8"
 
heren, bedankt. Nog tips voor injectie? Ik ga het zelf doen maar ben bang dat aspireren lastig word
 
Hoe heb je dat met Deca gedaan dan ?
Ga je TestE zgn cruisen, bridgen tot volgende kuur. Dan kun je ook gewoon in je Quad zetten E4D. Ma links, Do rechts bijv.
 
ik ga nu op 250mg test verder voor cruise
deca en test heb ik in mijn gluten laten doen
 
en dan in juni weer een blast
 
ik ga nu op 250mg test verder voor cruise
deca en test heb ik in mijn gluten laten doen
250mg test “cruisen”, halveer het maar tenzij je rambo bent.
 
Hahaha, ik snap je standpunt. Ik wil wedstrijden gaan doen volgend jaar. Ik laat ook altijd bloedwaarden checken.

250mg test “cruisen”, halveer het maar tenzij je rambo bent.
 
Back
Naar boven