Fitness Seller

Schouder injecteren type naald

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat 1 ML ook nog wel mogelijk was met injects in schouder?
Je komt dan op ~75mg E4D, dus 150mg elke week ipv 250mg. er kan wel 2ml in je schouder, dat zegt niets
 
Je komt dan op ~75mg E4D, dus 150mg elke week ipv 250mg. er kan wel 2ml in je schouder, dat zegt niets
Oh mijn test heeft 250mg per Ml dus stel ik zou dan 500 mg test doen zou dit gewoon moeten kunnen toch?
 
Ik begrijp er geen zak meer van
Haha ik leg hem even uit. Stel ik zou nu nog even voor een korte periode 500mg test willen injecteren. Dat maakt dus 2 injecties van 250mg per week. Dit kan toch gewoon in de schouder?
 
Haha ik leg hem even uit. Stel ik zou nu nog even voor een korte periode 500mg test willen injecteren. Dat maakt dus 2 injecties van 250mg per week. Dit kan toch gewoon in de schouder?
ja, dat schreef ik al. Er kan wel 2ML in je schouder. Als je gaat Cruisen, doe je dat vaak op ~150mg per week ipv 250 of 500mg
 
ja, dat schreef ik al. Er kan wel 2ML in je schouder. Als je gaat Cruisen, doe je dat vaak op ~150mg per week ipv 250 of 500mg
haha ja klopt. Ik ga dit dus wel op 250mg per week doen. Reden is omdat ik het idee heb dat ik op 250mg per week meer gains behoudt. Ik weet dat dit wel riskanter is ivm side-effect en belasting op organen. Ik laat altijd alles checken dus als iets mis is zie ik dit gelijk.
 
ja, dat schreef ik al. Er kan wel 2ML in je schouder. Als je gaat Cruisen, doe je dat vaak op ~150mg per week ipv 250 of 500mg
Mijn kuur was trouwens op 750mg test en 400 Deca-durabolin. Hierbij Arimidex genomen en als kickstart 30mg Dbol per dag voor 3 weken.
 
Mijn kuur was trouwens op 750mg test en 400 Deca-durabolin. Hierbij Arimidex genomen en als kickstart 30mg Dbol per dag voor 3 weken.
Drop eens wat voor/na fotos ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
 
Back
Naar boven