AndroidHealthClinic

schouder oefening die in 90% van alle gevallen je probleem oplost

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik vond dit net en het ziet er veel belovend uit.
Ik begrijp alleen niet wat die 25 en 50 revolutions enzo betekenen :(

Kan hier iemand goed engels die het zou willen vertalen please ?
karma in advance ;)

http://www.intensemuscle.com/showthread.php?t=6997
 
vrije vertaling ( nav online vertaalprogramma: zie google!! )


Met een grote handdoek of bezemsteel die ik wil u om hem met rechte wapens voor de volledige keer waarvan ik vast te houden beschrijft in de volgende beweging -- een groot "rolde op zoals een touw" strandhanddoek goed, maar eerlijk een langere bezemsteel (zonder de borstelharen) werken best in mijn mening werkt. Begin uit met het met een echt wijde greep (met rechte wapens) voor u (op uw quads) en met rechte wapens breng hem op en overheadkosten en dan beneden in en terug naar het midden van uw rug -- RECHTE WAPENS TOT HET EINDE -- dit gaat heel moeilijk en harde het eerst zowel tijden uit zijn als zal dan "oude hoed" mettertijd----and zijn die zijn toestand te zijn De stretching van pomp soort van weg---i nood 50 reps elke keer doe u dit -- een herhaling is van in front van uw gezicht (iedereen met rechte wapens) naar op overheadkosten en terug en dan beneden in tot het einde naar het midden van uw rug en steun dan boven naar in front van uw gezicht opnieuw (opnieuw iedereen met rechte wapens) --the belangrijke deel van de beweging is de gebied overheadkosten Strak -- doe iedereen van deze carefully/slowly---dont slechts zweep het over en terug---if die uw hand van de bezemsteel zelfs met de wijdste greep of u zakt kan brengen uw wapens recht en de start die op u buigt, u hebt sommige ernstige schouder onbuigbaarheid en moet dit hard werken en moet snel (of u te rijden slechts nodig opstaan zou kunnen hebben een langere bezemsteel ook) --again doe iedereen van deze revoluties In het stuk als u langs naar de 50 revoluties gaa, zal uw borst buitenwaarts duwen en uw schouders die terug rollen -- uw schouders gaan met zo veel bloed dat zijn toestand om ongelofelijk painfull pumpwise te zijn -- opblazen Doe deze ene keer een dag aan nite als vele tijden een week als u kan---sometimes die ik mensen ga, doen aan het iedere enkele dag---but elke keer u doe hem probeert Innerlijk (dat de sleutel) ----its toestand te zijn heel hard te doen, maar te proberen uw best te bewegen uw greep innerlijk voor de volgende 2-4 weken en uw bereik van beweging met schouders zal toenemen dramatisch en enig inbreuk en de meerderheid van andere problemen zouden moeten gegaan worden in 2 weken -- ook poging zal bewegen uw greep in als u de 50 revoluties -- start om van met een stretching te zijn, maar Om enige, dan poging op te warmen om uw greep in zelfs door een centimeter te bewegen indien u voor de volgende 20 revoluties en dan aan 30 poging kan om de greep in nog een centimeter te bewegen -- echt poging zal wat u stretchwise eenmaal uw verwarmd doen kan hierboven -- duwen vertrouw mij dat dit gemakkelijk, maar uw toestand te mompelen "klinkt, neuk u dante" nadat u naar uw 25ste revolutie krijgt -- Ive Draag problemen met deze eenvoudige beweging nu zijn mooi belachelijk en dit en een menthol wrijfbeurt toegepaste liberaal dagelijkse en voor slaap alot van schouder/bicepital tendonitis in stagiairs ---heres een pic heeft genezen bevestigde naar deze post zo dat u een idee kan krijgen (bedankt naar een stagiair van mijn die zijn schouders met dit genas) --but herinner u dat de bezemsteel boven en tot het einde terug naar het midden van gaat (Hij tekende slechts de start van de beweging wanneer u) begint

let niet op de engelse woorden die er af en toe nog tussen staan, het gaat om een vrije vertaling!!:D

met revoluties word waarschijnlijk rep/herhaling bedoeld;)
 
ja maar wat betekend dat 25 50 revolutions? :P
 
onwentelingen c.q. draaiingen.. zeg maar in dit geval de reps dus
 
ik denk dat t iets met total reps te maken heeft, een pdf kan ik niet downloaden van de site, want ik ben geen member :o
 
Hmm, ik kan me voorstellen dat dit bij sommige dingen wel helpt (dacht dat het een redelijk standaard stretch was, alleen al die herhalingen ...), maar om het zomaar als algemeen advies te geven. 'k Ben best wel skeptisch, en voel me zeker niet geroepen om proefpersoon te spelen.
 
ik zie ook niet hoe je met zo;n bezem van je quads tot je middenrug kan komen :S
 
oefening baart kunst...........


lenigheid:D
 
klusmier zei:
vrije vertaling ( nav online vertaalprogramma: zie google!! )

...i nood 50 reps elke keer doe u dit -- een herhaling is van in front van uw gezicht (iedereen met rechte wapens) naar op overheadkosten en terug en dan beneden in tot het einde naar het midden van uw rug en steun dan boven naar in front van uw gezicht opnieuw (opnieuw iedereen met rechte wapens) --the belangrijke deel van de beweging is de gebied overheadkosten Strak -- doe iedereen van deze carefully/slowly---dont slechts zweep het over en terug---if die uw hand van de bezemsteel zelfs met de wijdste greep of u zakt kan brengen uw wapens recht en de start die op u buigt, u hebt sommige ernstige schouder onbuigbaarheid en moet dit hard werken en moet snel (of u te rijden slechts...



let niet op de engelse woorden die er af en toe nog tussen staan, het gaat om een vrije vertaling!!:D

met revoluties word waarschijnlijk rep/herhaling bedoeld;)


HAHAHAHAHA en toen ging ik gestrekt!
 
Laatst bewerkt:
Jizza zei:
HAHAHAHAHA en toen ging ik gestrekt!

hoezo ?

Als je over revolutions/herhalingen bedoeld, dat klopt gewoon,
net effe opgezocht :

• revolution

zn. revolutie; omkeer; omwenteling

dus over je hoofd

Ik las net trouwens dat je alleen met een handdoek 360 graden kan maken
en met een bezem tot aan je midden rug kan gaan.
 
Vrijwillige dislocaties, hmm, apart.
 
zo voelt het inderdaad wel een beetje ja...

Ik heb ze net met een elastische band gedaan, en maar goed ook, want anders krijg ik never nooit die stok niet achter mijn hoofd naar beneden.
 
90% van de gevallen je probleem oplost....

Het zal wel in 90% van de gevallen je problemen geven.
 
The_Oak zei:
90% van de gevallen je probleem oplost....

Het zal wel in 90% van de gevallen je problemen geven.

daarom moet je ze ook alleen doen als je last van je schouders hebt... :)
 
wazzup zei:
daarom moet je ze ook alleen doen als je last van je schouders hebt... :)

nou..ik heb er last van maar durf dit voorlopig niet aan :eek:
 
The_Oak zei:
90% van de gevallen je probleem oplost....

Het zal wel in 90% van de gevallen je problemen geven.

verklaar je nader aub
 
Heen zal nog wel gaan........
 
Maar ik vind dit weer zo kortzichtig om te zeggen dat het in 90% van de gevallen je probleem oplost ???

Op wat slaat dat nou weer?
 
Back
Naar boven