Fitness Seller

schouder vast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michielZ

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2003
Berichten
76
Waardering
0
ik was vandaag bezig met neckpress... Deed het hem 2 keer voor maar ik voelde een zware druk op mijn rug... deed ik hem de derde keer achter zat mijn schouder vast ofzo :( Hebben jullie dat ook weleens gehad? gelukkig trainde ik samen met een vriend die hem kon optillen... Hebben jullie het ook weleens gehad?
 
Behind the neck press is zowieso een blessuregevoelige oefening. Ik zou gewoon gaan voor de military press.
 
ohw de military press ken ik niet... is die wel lekker?
 
Originally posted by michielZ
ik was vandaag bezig met neckpress... Deed het hem 2 keer voor maar ik voelde een zware druk op mijn rug... deed ik hem de derde keer achter zat mijn schouder vast ofzo :( Hebben jullie dat ook weleens gehad? gelukkig trainde ik samen met een vriend die hem kon optillen... Hebben jullie het ook weleens gehad?
Verbaast me niet ...
Idd wat TongPo zegt. :thumb:
 
jep gewoon vanaf de borst.

ik pak de military press niet staand maar zittend, veel fijner vind ik.
 
ja... ik deed hem voor.. maar toen voelde ik het zwaar in me rug ... of ik doe het niet goed.. OF ik heb gewoon een zwakke rug :( ... thnx voor de filmpjes. Die dumbbell press deed ik voor de neckpress... de neckpress-voor doe ik meestal in de smithmachine
 
Deed je hem altijd staand of zittend?
 
aha smith machine!
Daar zit het em dus. Is een NONO als je je schouders wil sparen. Dwingd je in een geforceerde houding, veel beter met losse gewichten/kabels werken.
 
neej wij hebben er een soort van apparaat voor... zittend met stang in de beugels... ik doe achter altijd los net als vandaag...misschien niet genoeg opgewarmd ofzow .. ikhoop dat het snel over is
 
Back
Naar boven