XXL Nutrition

Schouder zit in de weg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haasje

Novice
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Hoi allemaal.

ik ben pak hem beet anderhalf jaar geleden begonnen met fitnessen, maar ik begon al snel motivatie te verliezen omdat ik maar pijn aan mijn linkerschouder bleef krijgen. Mensen naar mijn techniek laten kijken, fysio maar niks hielp.
Dus op een gegeven moment ben ik gestopt.
2 weken geleden ben ik weer begonnen en ik merk alweer gelijk dat ik pijn aan mijn linkerschouder krijg, vooral bij bijvoorbeeld de latt pulldown, benchpres. Ik doe niet teveel gewicht en let ook op mijn techniek, ik snap ook echt niet waardoor de pijn komt, als ik bijvoorbeeld een dag chest train heb ik de volgende dag in de rechterkant van mijn borst spierpijn, in mijn linkerborst maar een heel klein beetje en de rest voel ik niet of in mijn schouder.
Ook met de latpulldown, rechterlat heb ik spierpijn, links niet maar voel wel mijn schouder.
Rechterrughelft en rechter chest zijn ook een stuk groter dan de linkerkant. Ik hoop dat iemand dit herkent en weet wat ik kan doen want het verpest echt mijn motivatie.

alvast bedankt allemaal :)
 

check dit eens, werd er wel wat wijzer van
 
Check this out:
Jeff Cavaleire is een persoonlijke coach en fysiotherapeut die kracht training op een zeer wetenschappelijke manier benadert. Putting science back in training.
Bovenstaande link is slechts een voorbeeld uit zijn diverse filmpjes op you tube voor shoulder issues.

Groeten
 
Bedankt ik ga er naar kijken! Weet iemand ook hoe het kan komen dat ik na een chest sessie ik rechts meer spierpijn heb de dagen erna en met rug en lats hetzelfde?
 
waarschijnlijk compenseer je (onbewust) met rechts

oefeningen waarvan je last ondervind vermijden en het de tijs geven
 
Back
Naar boven