MuscleMeat

Schouder zorgt voor achterstand? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brabo0412

Novice
Lid geworden
1 sep 2018
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
21%
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een tijdje weer begonnen met trainen nadat ik heel lang extreem last van mijn schouder heb gehad en dan vooral de punt van de voorkant om het maar zo te zeggen, na heel veel oefeningen van de fysio geprobeerd te hebben heb ik lichte progressie gemaakt, maar nog steeds vaak last. Nu merk ik dat ik sinds ik weer train mijn schouder me enorm belemmert, bij latt pull downs, benchpress, tricep oefeningen vooral voel ik altijd die zeurende pijn in alleen mijn linker schouder en dat mijn linker lat ook een stuk minder aangepakt word dan mijn rechter, het zelfde voor chest, gister heb ik chest getraind en ik word vanochtend wakker met enorme spierpijn in mijn rechterchest ( die ondertussen ook meer massa heeft dan mijn linkerchest ) en links voel ik gewoon vrijwel niks, dus ik vraag me echt af wat ik fout doe en of iemand tips heeft, de fysio heb ik weinig vertrouwen meer in en het is echt enorm demotiverend. Ik let er altijd op dat ik mijn schouders naar achter houd bij oefeningen en probeer altijd zo goed mogelijk bij bijvoorbeeld bankdrukken mijn schouderbladen naar elkaar toe te duwen ( hoewel ik dit wel afentoe nog lastig vind ) maar niks lijkt echt te helpen
Ik hoor graag van jullie :)
 
Niemand? :p
 

Er valt weinig zinnig op te zeggen. Geen oefeningen doen die pijn doen, focussen op wat wel kan.
Door pijn heen gaan betaal je uiteindelijk terug. Nu of later.

Probeer met neutrale grip incline db presses. Verder veel rows, facepulls, ... Verticaal gaan pullen en benchen is wel het laatste wat je moet gaan doen bij schouderproblemen.
Wat doe je van stabiliteit/mobiliteit oef?
 
Back
Naar boven