AndroidHealthClinic

schouder :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

elefino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
222
Waardering
0
Gisteren was ik 1 van de 16000 gelukkige FC Utrecht fans die de hele dag ik de Kuip hebben doorgebracht.
Ik heb daar de HELE DAG erg hard geklapt. Maar nu heb behoorlijk last van mijn schouder :(
Het is echt m'n schoudergewricht, geen spieren. En bewegen doet zeer.

Moet ik er nu gewoon doorheen trainen, alleen licht bewegen, of juist niet bewegen?
 
ik zou niet zwaar gaan trainen
laat het even een weekje rusten ofzo ...
als je het nu gaat belasten heb je kans dat het erger word
 
niet trainen... ik heb het ooit ook gehad, ik heb er doorheen getraind. Met als gevolg dat ik bijna meer dan 6 maanden geen borst, schouders, triceps kon trainen......
 
ben met frietbakke eens. Het is duidelijk dat je schouder over belast is. weekje laten rusten en als je dan geen last meer van hebt weer rustig aan beginnen. Doe je het niet kan het wel grote gevolgen hebben
 
Mocht het zelfs langer dan een week duren, gewoon laten rusten niets lichts, niets..... ik denk dat als het hetzelfde is als wat ik had dat het best wel eens een maand kan duren voordat het geen pijn meer doet met bewegen, en dan kan je nog geeneens tillen!
 
Re: schAUWder :(

Originally posted by elefino
Gisteren was ik 1 van de 16000 gelukkige FC Utrecht fans die de hele dag ik de Kuip hebben doorgebracht.
Ik heb daar de HELE DAG erg hard geklapt. Maar nu heb behoorlijk last van mijn schouder :(
Het is echt m'n schoudergewricht, geen spieren. En bewegen doet zeer.

Moet ik er nu gewoon doorheen trainen, alleen licht bewegen, of juist niet bewegen?
gewoon lekker trainen mannetje..
 
Re: Re: schAUWder :(

Originally posted by CQ_Demolisher

gewoon lekker trainen mannetje..
Goed advies van een Amsterdammer ;)

Maar zonder dollen, ik denk dat ik me aan de raad van de meesten hier houd. Ik sla m'n schoudertraining in elk geval deze week ff over en geef m'n schouder volledige rust.

Dank jullie!
 
Ga glucosamine en chondroitine gebruiken. Stop niet met trainen, maar ga door, en voel zelf je grens aan...
 
Originally posted by Robin
Ga glucosamine en chondroitine gebruiken. Stop niet met trainen, maar ga door, en voel zelf je grens aan...

Dank je wel voor de tip. Ik heb ff gezocht op die stofjes, en het lijkt me een goed idee om eens te proberen. Ik heb nl vrij snel last van dit schoudergewricht als ik hem belast of een verkeerde beweging maak.

Weet je ook waar het te krijgen is? Of moet dat via de huisarts?
 
Back
Naar boven