MuscleMeat

schouderbreedte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jojo_708

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
320
Waardering
0
Weet er iemand de schouderbreedte van de gemmidelde mens?
K heb het al proberen op te zoeken maar nergens gevonden en ik zou het graag weten en daarmee dat jullie het misschien zouden weten :)
 
ik heb geen idee, toen ik begon met trainen had ik iets meer dan 110 geloof ik
 
Mag hopen dat dat omtrek is want als dat breedte is ben je bijna een dubbele deur breed. ;)
 
lol...

breedte: 58cm
omtrek (dus rond je schouders): 130cm
 
Laatst bewerkt:
RichardV zei:
Mag hopen dat dat omtrek is want als dat breedte is ben je bijna een dubbele deur breed. ;)

nee ik ben gewoon breed voor m'n gewicht :rolleyes: :D
maar idd, my bad, had het over schouderomtrek

is nu 126 btw :)
 
maat 50 confectiemaat, kun je in een winkel vragen hoeveel de schouderomvang is.
 
dennis999 zei:
maat 50 confectiemaat, kun je in een winkel vragen hoeveel de schouderomvang is.
nja dat is misschien een idee :rolleyes:
 
jojo_708 zei:
nja dat is misschien een idee :rolleyes:

Volgens mij gaan confetiematen in inches? 50x2.2 = 110cm

Dat kan toch nooit de gemiddelde schouderomtrek zijn dat is hartstikke smal
:eek:
 
MightyDuck zei:
Volgens mij gaan confetiematen in inches? 50x2.2 = 110cm

Dat kan toch nooit de gemiddelde schouderomtrek zijn dat is hartstikke smal
:eek:

Gelukkig is 1 inch 2.54 cm ;)


50" = 127 cm
 
waarom post er niemand zijn breedtes hier ?
 
eq_909 zei:
Gelukkig is 1 inch 2.54 cm ;)


50" = 127 cm

Als dat waar is, heb ik 4 maanden moeten trainen om eindelijk eens gemiddeld te zijn. :D
 
Een gem is moeilijk omdat er verschillende type mensen zijn,een ecto is net zo breed als een bezemsteel whaha,terwijl meso of endo even een stukkie breder zijn....
Ik ben 150cm in omtrek in de schouders en opgewarmd komt er nog wel een stukkie bij...
 
hoe meet je dat op? moet je dan je vleugels ook aanspannen of juist niet? ik zal morgen mijn huisgenoot ff vragen wat mijn omtrek is!:D

grtz
 
volgens mij meet ik verkeerd???

Ik hoor hier dat standaard rond de 127 is. Mijn omtrek is rond 130 koud??? Misschien heeft het ermee te maken dat ik maar 1.70m ben?
 
haha idd, mijn schouderomtrek is 127cm, en ik dacht nog zo dat ik er niet meer als een ecto uitzag :cry: :P
 
Adema zei:
haha idd, mijn schouderomtrek is 127cm, en ik dacht nog zo dat ik er niet meer als een ecto uitzag :cry: :P


hoe lang ben je dan aangezien we bijna dezelfde schouderbreedte hebben
 
Ik kom nu koud en 2.5week niet getraind en slecht gegeten te hebben aan de 137cm
 
KaLe zei:
hoe lang ben je dan aangezien we bijna dezelfde schouderbreedte hebben

een centimeter of 6~7 langer dan jij. maar misschien dat we anders meten oid: ik zou willen dat ik zulke schouders had als jij :)
 
zit koud rond de 140cm
 
Back
Naar boven