Fitness Seller

Schouderklachten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LucR1998

Novice
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
2
Waardering
1
Ik loop al langere tijd rond met vervelende schouderpijn en weet niet waar het precies vandaan komt, bij een 'sportfysio' langs geweest en hij kon er ook niet veel mee…

Pijn bij pullups/latpulldowns vooral bij de achterkant schouder en bovenkant lats…
Bij geisoleerde biceps oefeningen voelt er een stekende pijn rond de achterkant schouder/schouderblad
Row oefeningen zoals cable row/dumbbell row leveren pijn op in de achterkant van m'n bovenrug en achterkant schouder
Ook last tijdens incline bankdrukken

Het is alleen mijn linkerschouder en de pijn straalt vaak uit richting m'n schouderblad en infraspinatus/teres minor/major.

Als ik m'n arm optil en in bij m'n oksel voel enorm scherpe pijn waar als het ware je achterste schouderkop aanhecht aan je lats

Ieamand die dit herkent??

Alvast bedankt!!
 
Vreemd dat een fysio er niks aan kon doen en ook weer niet. Aan de omschrijving van je klacht, geplaagde rotator cuff spieren.
 
Vreemd dat een fysio er niks aan kon doen en ook weer niet. Aan de omschrijving van je klacht, geplaagde rotator cuff spieren.
Dry needling in het schouderblad heeft die pijn verholpen, de rest kon hij niks mee.. Ik zal de rotator cuff is goed bekijken! Tips daarvoor?
 
In het schouderblad? Dat is bot. :p
Daar waar je pijn hebt zit meestal niet de bron van de ellende. Vandaar dat therapeuten vaak niet de oorzaak vinden omdat pijn bestrijding meestal gekozen wordt.
Laat je pecs (major en minor) ook maar eens goed onderzoeken en train je lage traps.
 
Met die klachten sukkel ik al 3 jaar
 
Back
Naar boven