Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Ilya
front raise
side raise
bent-over raise
een-armig half op de bank of gewoon met 2 dumbbells
ik neem aan dat je alleen dumbbells hebt.
verder kun je op zich nog upright rows doen.
zie www.exrx.net voor de uitleg van de verscheidene oefeningen. Ook kun je via het menu op de schouderkoppen klikken, dan kom je er vanzelf uit.
succes
Originally posted by mana560
heb je nog wat tips om "snel" breder te worden, dandyman?
maar ook niet te veel slapenOriginally posted by nilsjei1234
eat like a horse
train like an animal
sleep like a baby
Meer informatie over een goed voedingsschema etc.. kan je wel nden in voeding & dieten, moet je wel ff search gebruiken
basis is
- elke 2,5 a 3 uur eten
- elke 2,5 a 3 uur minstens 30 g eiwitten en voldoende koolhydraten( koolhydraten afhankelijk van je energiegebruik)
- geen ongezonde troep meer eten
- niet teveel suiker eten word je vet van
En qua slapen zou ik gaan voor een minimum van 8 uur... liefst nog meer
ik ben ook wel lid van een sportschool, maar ik zit nu in mijn examenjaar dus heb het nogal druk, bovendien is de sportschool niet om de hoek... en ik heb ook niet echt de intensie om bodybuilder te worden, ik wil gewoon breder worden...
Kan iemand mij alsjeblieft een lijstje gven met de beste schouderoefeningen die je thuis kan uitvoeren?
Bedankt!
Originally posted by dandyman
maar ook niet te veel slapen
ook heel belangrijk is dat je realistische doelen moet stellen. Je zal niet in een paar maanden tijd in mr.Olympia materiaal veranderen als je wakker word.Heb geduld. en wees niet bang voor vetten. onverzadigde vetten zijn juist goed voor je dit itt verzadigde vetten. Maar zoals Nilsje al zei, kijk gewoon goed op de forums. daar zijn ze voor bedoeld.
succes