MuscleMeat

Sticky Schouderproblemen?... Lees deze artikels eens! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gewoon breed pakken. Na verloop van tijd kan je het vanzelf veel smaller.
 
moest gewoon een ander ding pakken , die bezemsteel was te kort :P
die oefening voelt idd goed , na 18 x was het wel erg aant branden :P
 
Testosterone Nation. Hoeveel ik al niet van die site geleerd heb, ongelooflijk. Het is mijn favoriete site :D
 
Ik heb last van mijn schouders tijdens dumbbellpress, bij de negatieve beweging krijg ik een serieuse steek in mijn rechter schouder en dan verlies ik alle kracht in mijn schouder en schiet ik erdoor, weet iemand wat ik eraan zou kunnen doen?

Mvg kevin
 
Filmpje toegevoegd met nuttige oefeningen in beginpost...
 
''shoulder dislocations'' is dat ook goed voor zijkant schouder of meer de voorkant?
 
de laatste 2 links in de eerste post doen het niet, weet niet of dit aan mijn pc ligt ofzo, maar heeft toevallig iemand de artikelen van die link?
 
heb alles doorgelezen, heb nou echt het gevoel alsof ik helemaal niks meer mag doen met mijn schouders. of ben ik nou de enige?
 
Wat is te doen tegen aanhechtingspijn??
Ik train nu al 13 jaar maar de pijn blijft hetzelfde het komt en gaat
Enig idee??
Ik neem glucosamine in
 
Nou vraagje voor de schouderblessure veteranen hier,

Heb sinds 5 maanden geleden blessure aan mijn rechterschouder. Tijdens mijn training wss geen goeie warming up gedaan voor de bench, voelde lichte pijn (midden op mijn schouder, net waar de traps ophouden, soort van hard puntje) , onder het motto no pain no gain gewoon keihard doorgegaan met mijn training. 's avonds zag ik er de ernst eigenlijk pas van in.

Rust gepakt, ging neit weg, fysio geweest, heel vaak, deze deed mijn schouder mobiliseren. Kreeg echter het idee dat hij niet heel goed wist wat er precies aan de hand was.

Nu hier aan het lezen geweest, ga ik het verhaal van de handoek maar eens proberen.

Ook wil ik evt foto's oid laten maken in het ziekenhuis, naar wat voor een arts moet ik gaan met mijn blessure ?
 
Ik heb gisteren ook de shoulder dislocations geprobeerd met een handdoek, kwestie van alvast preventief te werk gaan, maar nu kraken mijn beide schouders juist meerder keren vrij luid als ik de beweging maak? Moet ik me hier iets van aantrekken, of kan het geen kwaad/gaat het vanzelf wel weg? Alvast bedankt.
 
bij mij kraken ze ook, maar kon volgens fysio geen kwaad...
 
Ik heb ook altijd een stekende pijn in me schouder bij de mp, ff bij de fysio vragen of het erg is. (Hoop alleen niet dat hij weer komt met het verhaal dat je eerst 20 reps ergens mee moet kunnen maken voor je het gewicht gaat verhogen)
 
Zo dadelijk eens proberen! Heb namelijk al 6 weken last van mijn schouder. :(
 
heb al een half jaar doffe pijn in schouder . heb die handdoekoefening gisteren gedaan . 50 X breed . de pijn is er zo uit , super goed gevoel tijdens oef. vandaag voelt alles veel beter en flexibel aan . dit blijf ik om de 2 dagen doen .
dank u zeer voor de tip.
 
Je moet hem gewoon zo wijd pakken als dat nodig is :) Al heb je je bezemsteel helemaal aan het einde vast, het maakt niet uit, als het voor jou maar zo smal mogelijk is.

Mijn schouder was instabiel, als ik m'n arm naar boven en beneden deed "schokte" het een soort van, omdat de schouder niet op z'n plek werd gehouden. Ik had last van pijn in de voorkant van m'n schouder, maar wel van binnen zeg maar.

Zelf ook zware schouderklachten! Filmpje hiervan misschien?
Beschrijving is goed, maar wil toch graag een goed voorbeeld zodat ik mijn blessure niet erger maak!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 21:34 ----------

Zelf ook zware schouderklachten! Filmpje hiervan misschien?
Beschrijving is goed, maar wil toch graag een goed voorbeeld zodat ik mijn blessure niet erger maak!

Sorry! Te snel gereageerd.. Ik kom serieus niet verder als verticaal boven mijn hoofd :(
 
Blij om te lezen dat een hoop mensen baat hebben bij de oefening met de bezemsteel! Ga het zelf ook maar eens proberen. De laatste tijd kamp ik ook met vrij heftige pijn in de rechter schouder. Het openen van een deur voelt soms al pijnlijk... Altijd goed gelet op de houding met bankdrukken, maar kennelijk mocht het niet baten.
Het is ook erg vervelend dat er niet een algemene oplossing is. De een zegt dat je rust moet nemen, de ander heeft er weer over licht blijven belasten.
 
Nog eentje op T-Nation:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/out_of_kilter_iv

Artikel is van Ian King, een Australische physical preparation coach. Veel auteurs op t-nation halen/haalden in feite de mosterd bij Ian King, sommigen (ik denk hierbij aan Cosgrove) hebben stukken uit zijn werk letterlijk gecopieerd in hun boeken, zonder enige referentie naar de bron. Dus als je op zoek bent naar informatie uit de eerste hand, raad ik je zeker aan een bezoek te brengen aan zijn website [Link niet meer beschikbaar].

David
 
Back
Naar boven