AndroidHealthClinic

schouders verdeelt over 2 dagen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Timmmeeehhh

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2012
Berichten
203
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hey all,
Ben sinds deze week begonnen met schouder training te verdelen over borst en rug dag. Wil schouders iets meer aandacht geven. Ik doe een 3 day split, 4 dagen is momenteel gewoon moeilijk te doen ivm stage + bijbaantje. Dus dat is geen optie.

ik deed het voorheen altijd schouders na borst/biceps, maar je merkt gewoon dat je dan er toch minder uit perst ivm vermoeiheid al.
Heb het ook een tijdje geprobeerd op benendag te doen maar dat is al helemaal geen succes :P

Nu had ik dus bedacht dat het misschien een idee is om de oefeningen te verdelen over 2 dagen.
Borst/bicep dag:
Side raises
Rear delt fly

Rug dag:
Military press
Shrugs


Tussen mijn borst en rug dat zit altijd wel een paar dagen, dus ze zullen wel genoeg rust krijgen.
Denken jullie dat dit een goed idee is of ga je overtraind raken op deze manier?
 
Shrugs? die zijn voor je traps toch? Ik zou er dan Military Press en DB Press van maken :)
 
Ben je met military press en DB press niet bijna zelfde spiergroep aan het trainen?
En traps altijd bij schouders gedaan, hoort dat niet dan?...
 
Shrugs? die zijn voor je traps toch? Ik zou er dan Military Press en DB Press van maken :)

zijn voor de traps idd, kan prima op rug dag..
mp heeft hij al een db press zou ik dan weg laten. Shrugs is hier een betere keus

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 00:36 ----------

Ben je met military press en DB press niet bijna zelfde spiergroep aan het trainen?
En traps altijd bij schouders gedaan, hoort dat niet dan?...

true, daarom is shrugs hier beter imo.
traps kan je bij schouders indelen of rug.
 
Back
Naar boven