XXL Nutrition

Schouders....

Bezoekers in dit topic

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
Mensen , even een vraagje.....

Vanavond schouders , biceps getraind..
Ben ik bezig met me op een na laatste setje biceps , (curls met EZ - stang) lijkt het net of er in 1 keer een spiertje tussen mijn schouders, vast zit ofzo.

Ik denk dat iedereen het gevoel wel kent dat het zeg maar moet knakken... maar dat lukt maar niet....

Ik heb geen rare beweging gemaakt ofzo....

Iemand suggesties wat ik er tegen kan doen ?
 
mm raar , mss even laten rustten ofzo ...
 
btje vage omschrijving

waar precies , in je voorste schouderkop of meer opzij/ achterste ??
 
ja dacht ik ook wel , vin het alleen raar , met schouders trainen had ik totaal nog nergens last van.... ik heb ook gewoon goed opgewarmd.....
 
btje vage omschrijving

waar precies , in je voorste schouderkop of meer opzij/ achterste ??


nee meer in het midden van mijn schouderbladen zeg maar....

als ik met mijn hoofd naar links boven kijk voel ik pijn
als ik met mijn hoofd naar rechts boven kijk voel ik niks....


???
 
hm misschien meer richting je traps?
wat ik wel keer gehad heb is dat tijdens triceps ik mijn hoofd soms wat opzij hield maar dat er dan een verkeerde druk in mn nek /trapezius kwam. misschien doordat ik ze te krampachtig uitvoerde.
zoiets kan het misschien zijn
 
hm misschien meer richting je traps?
wat ik wel keer gehad heb is dat tijdens triceps ik mijn hoofd soms wat opzij hield maar dat er dan een verkeerde druk in mn nek /trapezius kwam. misschien doordat ik ze te krampachtig uitvoerde.
zoiets kan het misschien zijn


dan zou het misschien onbewust zijn geweest ofzo, heel raar dat het zomaar ineens was zeg maar....

ik wacht het even af tot morgen in ieder geval...... kijken hoe het dan aanvoelt...

verder nog iemand iets ?
 
Ik hoop dat het niet te ernstig is, laat het een beetje rusten. Als het niet betert na enkele dagen, dan toch eens naar een dokter gaan.
veel beterschap;)
 
Bekend probleem!
Heb ik ook gehad vorig jaar. Spier tussen de schouderbladen overrekt. Ben toen naar een vriend van me geweest die is sportmasseur en kraker. Hij keek en zag toen dat mijn schouders iets scheef stonden. Hij heeft mij toen rechtgetrokken ( wat niks voorstelt) en de pijn was meteen weg. Kon ook meteen weer fanatiek trainen.
 
heb ik ook al gehad maar dan wel van een verkeerde slaaphouding eventueel gepaard met te hard getrainde traps de dag ervoor. Ging vrij snel weg hoor.
 
thnx allemaal , dit stelt me wel gerust ik hoop dat het bij mij ook snel weg is...

vandaag maar een dagje training overslaan dan...
 
Back
Naar boven