AndroidHealthClinic

Schouders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voelt niet lekker, haha! Heb nou zo een bult aan de rechter en linkerkant en die doet echt pijn!!! Eerste keer sinds een lange tijd dat ik shrugs heb gedaan, deed meestal gewoon de upright row, daar pak je niet specifiek de trapezius mee, maar wel een groot deel.
 
ik voel mijn upper traps meer bij lateral raises dan bij shrugs :D
 
Originally posted by Big Swizzle
Als jullie shrugs hebben gedaan heb je dan ook altijd last van de spieren in je nek ?

ik voel altijd een soort knak in mn linkergedeelte..kan daarom ook nooit te zwaar gaan. pak ook meestal relatief veel reps.. 15 voor de traps
 
ik doe liever barbell shrugs dan dumbbell shrugs. dan kan je veel meer gewicht verzetten, als je straps omdoet. en dan toch nog vrij veel reps maken...
 
de pest is dat die barbell tegen je snikkel wrijft :(
 
Originally posted by KaLe
de pest is dat die barbell tegen je snikkel wrijft :(

idd. Als er niet zoveel mensen zijn doe ik gewoon barbell shrugs :p
 
Originally posted by KaLe
de pest is dat die barbell tegen je snikkel wrijft :(

en als je dan nagaat dat jouw snikkel niet de enige is die daar tegen wrijft:(
 
En daarom hou ik het dus lekker bij dumbbell shrugs, worden je armen ook lekker sterk van :)
 
zelf doe ik nooit shrugs want ik voel er gewoon niets van (mijn favoriet is de dumbbell front raise)

maar de mensen hier die last van piijnlijke snikkels hebben kunnen het volgende misschien eens proberen:
pak die machine waarmee je standing calf raises kunt doen en duw in plaats van met je benen met je schouders het gewicht omhoog
 
Geen pijnlijke snikkel, maar op den duur wel een harde.... Can't help it, it's nature :D
 
Originally posted by Shodan
zelf doe ik nooit shrugs want ik voel er gewoon niets van (mijn favoriet is de dumbbell front raise)

maar de mensen hier die last van piijnlijke snikkels hebben kunnen het volgende misschien eens proberen:
pak die machine waarmee je standing calf raises kunt doen en duw in plaats van met je benen met je schouders het gewicht omhoog

maar in hoeverre isoleer je dan de traps hiermee, llijkt me vrij lastig als je ook nog je evenwwcht moet bewaren

wij hebben een hammer strengt staan die gebruikt wordt voor o.a. de deadlift, lunges ed die je ook kan gebruiken waarbij je de grip ook nog wijd kan pakken, wat met dumbbells niet zal lukken.
 
Originally posted by dandyman


maar in hoeverre isoleer je dan de traps hiermee, llijkt me vrij lastig als je ook nog je evenwwcht moet bewaren

wij hebben een hammer strengt staan die gebruikt wordt voor o.a. de deadlift, lunges ed die je ook kan gebruiken waarbij je de grip ook nog wijd kan pakken, wat met dumbbells niet zal lukken.

ik heb daar geen probleem mee met de machine die bij ons staat, kan misschien zijn dat bij andere machines van vorm dit porblemen kan geven.
 
Originally posted by Chewie
Geen pijnlijke snikkel, maar op den duur wel een harde.... Can't help it, it's nature :D

:D
 
ss

achter je schouders, die heet military press volgens mij
 
Re: ss

Originally posted by klempic
achter je schouders, die heet military press volgens mij

Mill. press is voor je.

Achter je is "behind the neck press" oftewel neckpress
 
ik pak nu na mijn borst de staande military press. Echt een killer voor na de borst, maar kijk uit voor je rug.
 
Probeer hem zittend? ik doe het ook zittend
 
Back
Naar boven