MuscleMeat

schoudersteken

Bezoekers in dit topic

smokey juul

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
1.002
Waardering
0
Ik heb sinds 2 dagen last van mijn schouder. Ik word gewoon hopeloos hier van, tijdje geleden polsblessure gehad en nu dit. Het voelt aan alsof er een peesje geknapt is, als ik mijn arm ver naar achter beweeg voel ik erge soort zure steken in mijn schouder op 1 plek. Alsof een pees scheurt. Wat kan dit zijn. Ik ga denk ik morgen direct of vandaag zelfs Glucosamine halen. Of zal dit niet helpen.

bedankt.
 
Laat je onmiddellijk onder behandeling stellen van een fysiotherapeut! Niet blijven klungelen... Glucosamine is een goede zaak voor de gezondheid van je pezen.
Het helpt niet voor acute problemen. Enig effect is na ongeveer 8 tot 12 weken merkbaar, zo blijkt ook uit gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Luister na je lijf en laat je niet ontmoedigen. Ga de oorzaak van deze blessure na.
En skip absoluut de risicovolle oefeningen.

Sterkte!

Oxipoxi
 
smokey juul zei:
Ik heb sinds 2 dagen last van mijn schouder. Ik word gewoon hopeloos hier van, tijdje geleden polsblessure gehad en nu dit. Het voelt aan alsof er een peesje geknapt is, als ik mijn arm ver naar achter beweeg voel ik erge soort zure steken in mijn schouder op 1 plek. Alsof een pees scheurt. Wat kan dit zijn. Ik ga denk ik morgen direct of vandaag zelfs Glucosamine halen. Of zal dit niet helpen.

bedankt.

Best eens naar een dokter of fysio gaan. Vermijd voorlopig oefeningen zoals upright rows en behind neck presses etc...
Ik kan niet zeggen wat je hebt, maar pijn bij posities waarbij je je arm ver naar boven en naar achteren beweegt, is vaak een teken dat er toch iets scheelt...
 
Effe naar de docter gaan is het beste wat je kan doen.
 
Effe verwijskaartje bij de dokter halen zodat je naar een fysio kan,
ik ben zelf zo dom geweest om niet naar de fysio te gaan en loop
nu al 8 maanden met een schouderklacht die in 2 maanden op te lossen is.
 
Toevallig heb ik de zelfde klacht, die nu voor de tweede keer terug is gekomen ga idd maar is naar een dokter. Het zou mooi zijn als het in een keer is afgelopen. ipv telkens terugkomend... :(

tnkx
 
Back
Naar boven