Fitness Seller

Schoulder dumbbell press of arnold press

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
Wat is jullie opinie ?

Is de arnold press een beter oefening dan de dumbbell press of gewoon meer belasting voor de gewrichten?

greetz
 
Gewoon meer belasting voor de gewrichten ed.
 
Dus beter gewoon pressen.

Ik doe eigenlijk maar 2 oefeningen voor de schouders.

De press en side laterals.
Wel 4 sets.

Is dit eigenlijk genoeg, de schouders gaan wel goed kwa groei.
Mja er is altijd verbetering mogelijk.

Doe wel men schouders na men rug training.

Greetz
 
zou een achterkant schouder oef. pakken
 
Jep zeker een acherkant schouder oef erbij doen ! Ik deed vroeger ook weinig achterkant ma ik zie et resultaat ook :s Nu doe ik al een hele tijd geen specifieke voorkant oef meer! En het verschil is zeer duidelijk merkbaar!
Ikzelf doe de side lat raises, bent over lat raises (dumbbells), dumbbell press en bent over lat raises met kabels + one handed side lat raises!! Met dit schema zeer mooie schouders gekregen en verander et zeker niet!!!!
 
Voor de schouder knoppen achter is de pec deck perfect. Je gaat er omgekeerd in zitten dus met je gezicht en borst tegen de rug steun. Ellebogen op de Pats en dan naar achter drukken . :Thumbs: Succes !
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by roebbengert
Jep zeker een acherkant schouder oef erbij doen ! Ik deed vroeger ook weinig achterkant ma ik zie et resultaat ook :s Nu doe ik al een hele tijd geen specifieke voorkant oef meer! En het verschil is zeer duidelijk merkbaar!
Ikzelf doe de side lat raises, bent over lat raises (dumbbells), dumbbell press en bent over lat raises met kabels + one handed side lat raises!! Met dit schema zeer mooie schouders gekregen en verander et zeker niet!!!!

Inderdaad, een dergelijk schema rules. Ik doe het zelf ook, en je krijgt er goeie wijdte van.
Voor je wijdte moet je je vooral concentreren op laterals. Dus zoals hier al gezegt wordt lateral db raise, lateral cable raise, of een variatie daarop. Verder is het raadzaam om zeker 1 press oefening erbij te doen (geen neckpresses!!), en een oefening voor de achterkant schouders om het plaatje compleet te maken.

Ben je fanatiek bankdrukker, of doe je veel incline bp, dan kan je die post delts idd laten voor wat het is, daar komt voldoende stress op.
 
Back
Naar boven