XXL Nutrition

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Completere foto-update:

351ads3.jpg
Helaas niet helemaal lekker scherpgesteld, daarom nog twee losse die ik wat eerder had gemaakt voor ik het lumineuze idee kreeg een full-body-shot te doen.
ie1eud.jpg

14bbkp.jpg
 
Op die laatste foto is je taille echt bizar skinny.
Legs are massive!!
 
PErsoonlijk, als life time fatty, vind ik het allemaal te skinny geworden.
Bv. je massive leg foto uit je dbb gallery vind ik mooier om te zien.
Maar je hebt een goed vet jasje uitgedaan, dus je cut is goed gelukt.
Alleen je had in je trainingsleven meer situps moeten doen :P
 
damn kerel, daar is heel wat vanaf
 
Voelt toch ook een pak beter aan, nee?
 
Zeer netjes man!
 
goed gecut

idd wel bizar dat je je abs amper ziet nog?


en nu weer eten als een idioot want wat george zegt? :D
 
goed gecut

idd wel bizar dat je je abs amper ziet nog?


en nu weer eten als een idioot want wat george zegt? :D

Er zit volgens mij gewoon nog wat stubborn vet op z'n buik dat er erg moeilijk afwilt..
 
Op die laatste foto is je taille echt bizar skinny.
Legs are massive!!
75cm vandaag :-)

PErsoonlijk, als life time fatty, vind ik het allemaal te skinny geworden.
Bv. je massive leg foto uit je dbb gallery vind ik mooier om te zien.
Maar je hebt een goed vet jasje uitgedaan, dus je cut is goed gelukt.
Alleen je had in je trainingsleven meer situps moeten doen :P

goed gecut

idd wel bizar dat je je abs amper ziet nog?


en nu weer eten als een idioot want wat george zegt? :D

Er zit volgens mij gewoon nog wat stubborn vet op z'n buik dat er erg moeilijk afwilt..
Abs blijven een gevoelige kwestie, ja. Ik denk ook dat er nog "flink" wat stubborn vet op zit, bovenop het feit dat ik niet van die enorme blokken heb (in tegenstelling tot big Nelis bijvoorbeeld). Ook heb ik wel wat last van slappe huid door het vele afvallen. Ik denk dat als ik nog een paar KG afval en dan een tijdje body-recompdieetje ga volgen, het vanzelf beter gaat worden.

damn kerel, daar is heel wat vanaf

Zeer netjes man!

Thanks mannen!

Voelt toch ook een pak beter aan, nee?
Ja, voelt een stuk beter. Minder snel buiten adem, kan gewoon weer goed hardlopen, geen last meer van pijntjes overal (die vooral door het zware trainen kwamen), slaap beter, etc, etc...
Ik merk wel dat m'n libido wat achteruit is gegaan door cut geïnduceerde stress en stress van tentamens en de uni in het algemeen. Heb wel goede hoop dat dit in oude glorie hersteld wordt als de zomervakantie aanbreekt en ik wat meer rond onderhoud ga eten.
Eet momenteel ongeveer 1800kcal per dag (waarvan ongeveer 170-180 eiwitten) en dat is wel erg weinig.
 
Supet vet :P Je zit nu onder de 100?
T.o.v. 27 maart nog veel vet verloren.
 
Supet vet :P Je zit nu onder de 100?
T.o.v. 27 maart nog veel vet verloren.
Yessss. 96.6 om precies te zijn. Afgelopen week flink gevroten om lichaam beetje te laten bijkomen. Vanaf morgen weer rigide eetschema.
 
Wat zijn je huidige krachtstats en wat waren ze (ongeveer) ?

Ook helemaal geen wedstrijd ambities meer?
 
Abs blijven een gevoelige kwestie, ja. Ik denk ook dat er nog "flink" wat stubborn vet op zit, bovenop het feit dat ik niet van die enorme blokken heb (in tegenstelling tot big Nelis bijvoorbeeld). Ook heb ik wel wat last van slappe huid door het vele afvallen. Ik denk dat als ik nog een paar KG afval en dan een tijdje body-recompdieetje ga volgen, het vanzelf beter gaat worden.

Big Mawfukkin Jopthelis Abz
 
wtf is gebeuren man?
Good job!
 
Wat zijn je huidige krachtstats en wat waren ze (ongeveer) ?

Ook helemaal geen wedstrijd ambities meer?
Mwoah, heb nooit echte wedstrijdambities gehad. Misschien ooit een keer een BB-wedstrijd in de verre, buffere toekomst.
Eerlijk gezegd liggen m'n huidige ambities ook veel meer bij m'n universiteit afronden en een nieuwe studie beginnen en die ook afronden dan bij een BB/PL/STM-toekomst. Er moet toch ooit ook nog eens wat geld in het laadje gebracht gaan worden. :-)

Ik doe geen deadlifts meer dus die kan ik niet vergelijken maar ruwweg zijn dit m'n huidige (@+-100kg BW) vs ooit (@+-125kg bw) stats:
squat: 3-5x170 vs 1x210 raw
bank: 1x145 vs 1x155 ''
powerclean: 1x120 vs 1x130
OH: 1x135? vs 1x120
OH-squat: 1x130 vs 1x85 ofzo :p
MP: 3x90 vs 2-3x95
Dips: 3xbw+70kg vs 3xbw+55kg ofzo
Pullups: 23xbw & 1xbw+50kg vs 12x & 1xbw+30kg ofzo

Dus overall niet heeeeeel erg veel zwakker geworden en sommige lifts die ik toen wat minder serieus deed, ben ik wat sterker op geworden. Al ben ik wel wat bang voor m'n huidige deadlifts. Zal misschien ergens rond de 200 zitten als ik het nu probeer.
Als ik alles optel en deel door m'n gewicht toen en nu krijg ik zulke scalaire getallen:

11.1 @ +-100kg en 8.8 @ +-125kg

Al met al dus P4P een stuk sterker geworden.

wtf is gebeuren man?
Good job!
wtf is nederlands man?
 
Laatst bewerkt:
Warum geen deadlifts? Is je rug stuk kapot?
 
Wist helemaal niet dat jij hier een log bijhoudt!! Als ik thuis ben straks maar is even gaan lezen :D.
 
Back
Naar boven