MuscleMeat

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Mooie squat, bijna parallel :thumbs:

Dat zeg ik het maar ...gewoon om te pesten :P

imo mag die voor een plmeet squat nog wel een paar cm dieper...maar mooie squat beheerst en goede uitgevoerd!
 
Al dat gezeik over dieptes, pffffttt hij buigt zijn knieen toch.
 
MWah ja tis gene gezeik....voor amateur/hobby atleten/ of andere sportatleten is deze diepte perfect. However stel dat dit een training in voorbereiden op een meet was, dan was het een goed punt dat de diepte twijfelachtig is.
Dit is gewoon een squat :) als ik voor een pr ga en bv 250 op deze diepte pak, dan reken ik hem mooi als pr :P ook al is het doel onder parallel.

Dus daan gaat zo voort en laat ons lullen:P
 
M'n ontbijt: 10 euroknaller hamburgers in 15 minuten = 2550kcal... en tijd PR!!! Haha.
 
KK smerige ouwe....
Snap echt niet dat sommige mensen van die vuilnisbakken zijn, ik ga daarvan echt moeilijk hard over me giechel.... :rolleyes:
 
KK smerige ouwe....
Snap echt niet dat sommige mensen van die vuilnisbakken zijn, ik ga daarvan echt moeilijk hard over me giechel.... :rolleyes:
Ik geniet van geen enkel soort voedsel meer, Niels. Niks. M'n liefde voor het voer is verdwenen en veranderd in een vorm van massaconsumptie zonder weerga en emotie. Er is echt superweinig waar ik van kan genieten qua voedsel. Het meeste is gewoon al in bulk gegeten. Ik snap ook niet dat er niet allemaal topics op dbb zijn met dit 'probleem'.
 
KK smerige ouwe....
Snap echt niet dat sommige mensen van die vuilnisbakken zijn, ik ga daarvan echt moeilijk hard over me giechel.... :rolleyes:

Jij was toch die gene die verzot is op die ranzige euroshopper choco pepernoten? :barf: :o :D
 
Jep, that's me! :D
Maar daar kan ik nu ook maar max 200 gram van op omdat ik het zoveel heb gegeten....
 
Hou je mond dikke vetklep. Jouw 240 is vele malen walgelijker.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------


Dit is 20cm boven par ofzo. Bij mij is m'n femur iig par.
Haha, precies.
 
Ik geniet van geen enkel soort voedsel meer, Niels. Niks. M'n liefde voor het voer is verdwenen en veranderd in een vorm van massaconsumptie zonder weerga en emotie. Er is echt superweinig waar ik van kan genieten qua voedsel. Het meeste is gewoon al in bulk gegeten. Ik snap ook niet dat er niet allemaal topics op dbb zijn met dit 'probleem'.

Kijk maar in me postgeschiedenis ;) Overal mayo op smeren en veel frisdrank drinken helpt ook wat voor de calorieën.
 
Back
Naar boven