XXL Nutrition

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

damn wat vergeet jij vaak hoe bewegingen moeten en welke spieren je nodig hebt!
Blow je veel ofsu?
 
Squat:
5x70
5x102.5
5x110
5x120
5x127.5
5x135

Bank pauzet:
5x40
5x70
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85

Rows:
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85

Ik haat 5x5! Heb al de hele week brutale spierpijn. De squat straft mij.
Squats gingen soepeler vandaag. Allemaal weer ATTG. Vanaf volgende week weer par squats.
Maandag 5x5x140 squaten. Ben benieuwd, haha.
 
Huilerd, zo haal je nooit de 230!!11one11!!
 
dude als je spierpijn hebt en je gaat squatten is het bij mij altijd gelijk weg... heb jij dat niet? beste cure voor spierpijn van squatten = squatten
 
dude als je spierpijn hebt en je gaat squatten is het bij mij altijd gelijk weg... heb jij dat niet? beste cure voor spierpijn van squatten = squatten
Nou, de eerste set heb ik het idee dat m'n kontspieren van m'n botten worden gerukt. De sets erop gaat het wel.

Ik weet wel dat de spierpijn vanzelf weer wegtrekt. Vanaf volgende week zou ik er geen last meer van moeten hebben of nog slechts heel lichtjes maar de eerste week elke keer door die spierpijn heen trainen is klote. Zeker ook nog na zaterdag. :p
 
anders moet je maar rap aan de creatine, net als niels. lekker vocht vasthouden en schudden met je belly (toch niels?)
 
Haha, ik word alleen maar slapper van die creatinebende. Soms neem ik wat whey maar eigenlijk ook alleen als ik ga cutten. Denk je dat ik sneller zou herstellen met whey ofzo?
 
geen idee, ik drink dat tijdens men training alleen maar, merk geen verschil kwa herstel... slapen daar herstel ik van !
 
Ik slaap daarom ook 10 uur per dag ofzo. :D
 
Succes met dit schema, ik zal weer af en toe je log checken!
 
Nek harnes:
12x5 PR!!
8x10 PR!!
12x10 PR!!!
25x10 PR!!!

Nice!

Komt vanaf nu elke training een nek traininkje bij.
No more mr. Pencil Neck!
 
Hoe doe je dat? flexie of extensie? Stabiliseren?
 
Nek harnes:
12x5 PR!!
8x10 PR!!
12x10 PR!!!
25x10 PR!!!

Nice!

Komt vanaf nu elke training een nek traininkje bij.
No more mr. Pencil Neck!

holy cow... gelijk 10kilo er aan? volgens mij high rep ik nog steeds met een paar kilo. watch out mayne
 
Wat doe je precies met je neck harness?
 
5x5 is gewoon k*tzakkerij . Ik ben er doorgaans ook de hele week suf van . Wat bcaa kan wonderen doen though . En paardenvlees .
 
Hoe doe je dat? flexie of extensie? Stabiliseren?
Zo met je hoofd van beneden naar boven bewegen, paar seconde naar beneden en een paar seconde naar boven.

holy cow... gelijk 10kilo er aan? volgens mij high rep ik nog steeds met een paar kilo. watch out mayne
High rep is 8 toch?

Wat doe je precies met je neck harness?
Slingeren maar dan wel geconcentreerd en met volledige controle.

Yeaaaaaaaaah!!!!!

5x5 is gewoon k*tzakkerij . Ik ben er doorgaans ook de hele week suf van . Wat bcaa kan wonderen doen though . En paardenvlees .
Ja, nja, het valt nu wel mee. Geen spierpijn meer gehad na de training van vrijdag. Vandaag 5x5x140.. Hopen dat m'n benen me er niet voor gaan straffen.
 
Zo met je hoofd van beneden naar boven bewegen, paar seconde naar beneden en een paar seconde naar boven.

Slingeren maar dan wel geconcentreerd en met volledige controle.
Duidelijk, vond je het zo'n rare vraag ofzo..?
 
holy cow... gelijk 10kilo er aan? volgens mij high rep ik nog steeds met een paar kilo. watch out mayne

Hahahaha gaylord.

Gewoon de reps hoog houden.. maar je mag heus wel iets van gewicht eraan hangen.
 
Duidelijk, vond je het zo'n rare vraag ofzo..?
Nee, hoezo? Ik ben sociaal gehandicapt, misschien ligt het daar aan.

Hahahaha gaylord.

Gewoon de reps hoog houden.. maar je mag heus wel iets van gewicht eraan hangen.
Yessss! Niet je 1RM testen o.i.d. en het komt wel goed.

Goede spierpijn in m'n nek nu, hehe.

Bill tyfusstar week 2

Squat:
5x70
1x120
5x140
5x140
5x140
5x140
5x140

Bank:
5x20
5x50
5x80
5x85
5x92.5
5x97.5
5x105

Row:
5x80
5x85
5x92.5
5x97.5
5x geen zin meer.

Laatste 2-3 squatreps van het laatste setje waren meer goodmornings. Was na 5 minuten rust nog steeds buiten adem, epic conditie.
Voor de rest waren het nog steeds goede volle squats. Niet helemaal ATTG maar dik onder parallel.

Volgende week 5x5x155, hahahaha. Ben behoorlijk benieuwd daarnaar.

Ik mag nu natuurlijk nog geen conclusies trekken maar ik denk gewoon dat je met ramped sets even snel sterk wordt met in principe een minder lange 'hel'.
 
Back
Naar boven