AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

:) Gecontroleerd zakken deed ik nu juist niet, heb het idee dat hard zakken beter werkt. Onderin tight en dan weer omhoog proberen te bouncen.
 
mooie squats!door die royale derriere lijken het wel dikke fullsquats!
 
Deadlift:
5x70
3x110
1x140
1x175
1x200
1x230 PR Nice stuff.

Squat:
5x70
5x100
5x100
5x100

Log floor press:
5x60
3x80
1x100
1x110
1x120
1x130
1x140 PR
0x150 Balen.

Barbell curl:
8x20
8x30
8x40
8x50
7x60 PR

Samen met the ogre getraind die vervroegd tot een halt was gekomen door een rugkankertje.
 
what the tjock!!!

nice deadlift, heb je daarna lopen roepen: NIEEEELSSS NIEEEELLLSS WAAR BEN JE NOU NIEEEELLLSSS?
 
Nice je deadlift, nog 20kg voor de 250kg!
 
haha, de volgende keer 235 pakken en dan NIIIIIIIIEELSSSS roepen ;)
 
Haha, nee, ik heb het niet gefilmd anders had ik het wel geschreeuwd. :D
Komt bij de volgende niels-daniel meeting en dan filmen we het!!

Yes, nog 20kg.. Meer hamstrings trainen nog, lockout lukt wel.
 
grats met je pr! bijna de 250 gehaald
 
Gaat lekker hier! Verwacht je nog een 250 voor het einde van het jaar of is dat een beetje optimistisch?
 
Lekker man. Nu gaat Niels het heilige vuur ontsteken en binnen 3 dagen 240 Dl-en!
 
't Lijkt niet echt een Bill Starr-training.
 
Congrats Daniel! Werk aan je lift off en je zit zo an de 250 ;)
Heb je ook al bij de race naar toegevoegd!!!!!

Edit: Bedenk me nu pas dat jij die thread hebt geopend :roflol:
 
't Lijkt niet echt een Bill Starr-training.
Hehe.. I know.. Maar dat stond al in de planning omdat sjors zou komen. Stones en dergelijke worden ook niet voorgeschreven door BS. Nu is woensdag een boom + deadlift-dagje eigenlijk en voor m'n deadlift heb ik zo wel genoeg gedaan. En boom heb ik op een andere manier ook aangewerkt maar je hebt gelijk, dit lijkt nergens op bill star. Nja, nog 1 week 5 reps en dan komt de intensiteitsfase, die lijkt me wel leuk in tegenstelling tot de 5x5-fase die ik dus ook daarom heb aangepast. Maar in principe gaat het nog altijd om het doel en dat is hoe dan ook meer kunnen liften. Of ik dat nu door de echte bill star-template bereik of een aangepaste versie handhaaf maakt natuurlijk niet uit. Het gaat om het doel niet om de weg er naar toe.

Elke week heavy weights op 3 reps en ramped zie ik wel zitten.

Congrats Daniel! Werk aan je lift off en je zit zo an de 250 ;)
Heb je ook al bij de race naar toegevoegd!!!!!

Edit: Bedenk me nu pas dat jij die thread hebt geopend :roflol:
:roflol:

Idd, m'n lift off... Het zit ook altijd in m'n kop. Tot net onder m'n knie en hij is van mij.
 
Bijna? Haha.. Nog 20kg...

Dat is denk ik te optimistisch. Misschien een 240 maar ik durf het eigenlijk niet uit te spreken.

kom op jongen, 20kg dat komt wel goed. een jaar op een leven is niks
 
kom op jongen, 20kg dat komt wel goed. een jaar op een leven is niks
Natuurlijk komt die wel. De 300 komt ook nog wel, daar maak ik me geen zorgen om. Maar niet binnenkort me dunkt.

BW: 124kg, de bulk gaat hard.
 
Natuurlijk komt die wel. De 300 komt ook nog wel, daar maak ik me geen zorgen om. Maar niet binnenkort me dunkt.

BW: 124kg, de bulk gaat hard.

nog 10kg en dan sta je net zo droog als ik :)
 
En dan ga ik ook beginnen met roken.
 
daar was je toch al aan begonnen ? anders had die 230 wel 250 geweest denk ik ;)
Nee, idd, ik hou die gains nog achter de rug voor de race van 250-300. Dan ga ik 20kg zware shag inslaan en onderin elke rep een hijs nemen. Gains zijn dan onvermijdelijk!!
 
Back
Naar boven