MuscleMeat

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Good stuff mate!
 
damn, dat zag er idd wel uit alsof een 2e rep mogelijk was... Weer een lid erbij in de +200 kg squat club! :)
 
Dikke squat , mooi uitgevoerd tot net voor 't einde en zag er easy uit . 210 lukt je zo ..
 
idd makkelijk nog.
 
Je squat is nice man!

welcome to the club tante dikbil !

nu mag je ook zeggen: 'als je geen 200 squat moet je je muil houden'

lekker bezig! its been a good year, mooie progressie

Good stuff mate!

damn, dat zag er idd wel uit alsof een 2e rep mogelijk was... Weer een lid erbij in de +200 kg squat club! :)

Dikke squat , mooi uitgevoerd tot net voor 't einde en zag er easy uit . 210 lukt je zo ..

idd makkelijk nog.
Thanks! Ja, ik vind het stom dat ik hem net iets boven parallel 'verloor' en daardoor de 2e rep maar niet meer had gedaan. Nja.. Over 1-2 weken ff 210 aanvallen en dan met wraps nog wat meer.
 
Bank:
0x140.

Woe.

Kansloze faal zeg. Echt een paar cm boven m'n borst al. Was ook supermoe en zat in m'n kop al met "ik ga hem toch falen"... Had ook last van groovefoutjes of gewoon m'n kromme stang. Links ging steeds raar doen vanaf dat ik het m'n borst aantikte. Nja, gewoon opnieuw beginnen met een schema. Ben toch van 1x130 naar 2x130 gegaan in 2 maanden. Als ik dat zo volhoud doe ik over 6 maanden 5x130!
 
Njaaaaah gewoon effe focussen op lagere gewichten en dan druk je toch 145 ipv 140 ? :)
 
Paar weken volume met dubbels op triples dan pak je hem wel.
 
Njaaaaah gewoon effe focussen op lagere gewichten en dan druk je toch 145 ipv 140 ? :)
Ik heb nog tijd zat idd. Verwacht als ik 55.83 jaar ben te stoppen met trainen dus dan heb ik nog ruim 34 jaar te gaan!

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Paar weken volume met dubbels op triples dan pak je hem wel.
Ja, dacht zelf aan het volgende plan:

Wo: MP op reps
Vr: 3x8-12x100
Ma: 3x3x122.5
Wo: MP op reps
Vr: 5x5x105
Ma: 3x3x125
Wo: MP op reps
Vr: 5x5x110
Ma: 3x3x127.5
Wo: rust
Vr: 5x5x112.5
Ma: 1x3x130 proberen.

Gewoon simpel dus.
 
Waarom geen Wendler cycles? gegarendeerde vooruitgang
 
Waarom geen Wendler cycles? gegarendeerde vooruitgang
Ik en wendler geen 2 handen 1 buik. Zit er stiekem over te denken om nog een bill star te doen.
Het heeft aardig goed gedaan voor m'n squat, deadlift en opzich ook m'n bench wel.
 
tjonge, wat maak jij progressie zeg, voor zo'n broekie....
doe es wat met dat talent ! :)
 
tjonge, wat maak jij progressie zeg, voor zo'n broekie....
doe es wat met dat talent ! :)
Mijn tijd van gouden gains en bizarre progressie moet nog komen! Eerst sterker worden, ik ben te slap.
 
slap ? toen ik 20 was squatte ik met 100....
 
Dat jij nog slapper was zegt niet dat ik niet slap ben! :p
 
Even jammeren.

Ik kan nergens in winkels meer broeken vinden. Ik vind opzich wel broeken met W46 maar die hebben een L29-31. Ik snap niet dat er zoveel dikke dwergen op de aarde rondlopen. Een W46L36 lijkt gewoon niet te bestaan. Bovendien, zelfs als ie bestaat kan er bij m'n taille gewoon iemand bij. Misschien niet een dik iemand maar een dun meisje zal er zeker bij passen. Eigenlijk is m'n maat ook W34-36 L36. Maar omdat m'n bovenbenen 80+cm zijn en nuchter m'n taille 95cm is alles vertyfd. God heeft echt een grapje met me uitgehaald. Nu heb ik broeken besteld en die zijn waarschijnlijk echt ****ing belachelijk. Gewoon clownsbroeken met zelfs een elastische taille.

Haha, aanschouw ze!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mijn god... Maar als ik in die broeken gewoon een full squat kan maken zal ik er zeker mee rondlopen. Comfort > looks, bovendien 12.5e/broek! Zelfs al scheur ik ze uit wat ik betwijfel met herenmaat 60-62, ze kosten toch geen drol!
 
same problems here, tot voor kort kon ik alleen nog broeken van de c&a aan, dacht pas weer laat ik eens voor broeken gaan kijken maar kreeg er geen over me benen. echt irritant :mad: maar die pipo broeken ga ik dus echt niet dragen hahaahhahahahahhahahhahahahhahahahah
 
Ik ben al te ver heen, mijn frustratie is te groot. Ik wil gewoon een comfortabele broek en comfortabele onderbroeken. Ik krijg m'n onderbroeken niet eens meer over m'n ass. Ze gaan er steeds net onder zitten waardoor er zo'n lekkere bouwvakkersdecolete tevoorschijn komt.
 
Back
Naar boven