Fitness Seller

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Die ga ik ook aanvallen !
Nice, vallen we hem beide aan. :) Ik dacht om zondag msch 5x170 te doen, woensdag 5x175 en de zondag/maandag erop 5x180. Bill star zegt het ook zo te doen, week erop ga ik over op 3tjes en weer opnieuw alles opbouwen vanaf 180. :)

Waar kan je dat lezen dan? En hoe oud is Tjok eigenlijk?
Had ik een paar posts terug ook al uitgelegd. Ik ben 20 jaar. Ik heb wat jaartjes niets gedaan na m'n HAVO en ben nu terug naar m'n oude school gegaan om VWO te doen. Dat betekent dus dat ik naar 5VWO moest en bij allemaal 15(ja 15...)-17-jarigen in de klas zit en ook shit als gym moet doen omdat het een verplicht examenvak is.
 
Gym............. Mooiste vak van school. Haha jongen stel dat je mij had gehad als je gymleraar. Ik had je advies gegeven om krachttraining te gaan doen whahha:D
 
dan hebben jullie wel flink wat gewichten liggen in de gym van de middelbare school
 
Dus als ik het goed begrijp, dan houdt Flower wel van een jong blaadje :p
 
Tjok, doe je bsm als examen vak ofzo? Ik geloof dat dat niet verplicht is, maar wel handig voor als je verder wil met sport etc.
 
Gym............. Mooiste vak van school. Haha jongen stel dat je mij had gehad als je gymleraar. Ik had je advies gegeven om krachttraining te gaan doen whahha:D
Heh, ja, had je op het roland holst college gym moeten geven. :p
Had je de hele tijd bij de leiding moeten zeiken om een flinke hardcore american high school gym, konden we gewoon zieke shit doen op kosten van de school. :D

dan hebben jullie wel flink wat gewichten liggen in de gym van de middelbare school
Eh? Alles wat ik doe qua krachttraining doe ik gewoon thuis.

Dus als ik het goed begrijp, dan houdt Flower wel van een jong blaadje :p
Ik zie er ouder uit dan ik ben hoor ik vaak, dus dat valt wel mee.

Tjok, doe je bsm als examen vak ofzo? Ik geloof dat dat niet verplicht is, maar wel handig voor als je verder wil met sport etc.
Bsm = ? En ik wil eigenlijk niet verder met sporten. Ik vind het leuk voor mezelf maar wil er geen studie van maken. Dan moet ik namelijk ook allemaal shit doen/leren die me totaal niet interesseren. Ik ga denk ik eerder verder in een exact vak, die liggen me een stuk beter dan wat dan ook. :D
 
Bsm = ? En ik wil eigenlijk niet verder met sporten. Ik vind het leuk voor mezelf maar wil er geen studie van maken. Dan moet ik namelijk ook allemaal shit doen/leren die me totaal niet interesseren. Ik ga denk ik eerder verder in een exact vak, die liggen me een stuk beter dan wat dan ook. :D

Ja, is een keuze vak waar ik examen in zou kunnen doen. Bewegen sport en management. In 'gym' is niet verplicht als examenvak bij mij geloof ik. Exacte vakken ben ik ook het beste in. :D
 
Ja, is een keuze vak waar ik examen in zou kunnen doen. Bewegen sport en management. In 'gym' is niet verplicht als examenvak bij mij geloof ik. Exacte vakken ben ik ook het beste in. :D

:scratch: Bewegen, sport en management? Geven ze dat soort vakken tegenwoordig op de middelbare school?

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ik zie er ouder uit dan ik ben hoor ik vaak, dus dat valt wel mee.

En ik zie er jonger uit dan ik ben. :rolleyes: Enorm leuk is dat.
 
yo lang harige tuig...we kunnen as zondag ook net als de rest richting dordrecht om bij dj's SM te trainen ? Of hou je het liever op usc?
 
yo lang harige tuig...we kunnen as zondag ook net als de rest richting dordrecht om bij dj's SM te trainen ? Of hou je het liever op usc?
Mmm, ik denk liever USC maar wat zijn de onderdelen die je dan wou doen?

Net ff gedeadlift. 5x200 max effort, misschien nog 1 rep meer eruit kunnen persen maar dat was dan echt max effort geweest. Ben ook al 3 weken aan het cutten, dit is het eerste teken van slapper worden misschien? Heb vandaag eigenlijk ook wel superberoerd gegeten door omstandigheden en al paar dagen slecht geslapen.

Maar ik ga het ff wat anders aanpakken voordat ik volgende week bijvoorbeeld ga falen op 5x210. Ik dacht zelf aan 2xpw deadlifts met op de ene dag een ME variant en opwerken naar een max triple(dacht zelf aan platform, snatch grip, block pulls onder de knie, normale deadlifts vs chains, nog andere ideeen?) met nog een paar sets erna met 5-10kg elke set droppen en de andere dag een speed dag versus chains of vanaf platform.
 
hmmz boom, farmers, yoke en natuurlijk die huge ass tire die niemand geflipt krijgt in dordrecht :D
Stones zijn er ook als ik het goed heb..weet alleen nog niet wat de weers voorspelling is...
 
Squat:
3x70
1x120 + 5xgoodmornings van pinnen van navelhoogte
1x150
5x170 Ging beter dan de 165 van vorige week, wat ik al had verwacht.

Bank:
10x20
8x50
8x80 + 5x70 & 5x80 row
8x100
8x100

High pulls:
3x50
1x75
1x100
2x120
2x1x140

Gewicht: 124.9kg. Beetje jammer want ik had verwacht af te zijn gevallen. Ik ga ergens deze week ook wat cardioen.

Squats gaan lekker, ben benieuwd waar ik over 1.5 maand eindig.
 
5x170 is erg decent man
 
Nog geen PRs gezet though.. Ergens begin volgende week 5x180 en dat zou een dik PR zijn.
 
Nog geen PRs gezet though.. Ergens begin volgende week 5x180 en dat zou een dik PR zijn.

naast het feit dat het een dik pr zou zijn, zou het gewoon sowieso heel bruut zijn. op naar de 5x200 en beyond
 
naast het feit dat het een dik pr zou zijn, zou het gewoon sowieso heel bruut zijn. op naar de 5x200 en beyond
Ja idd, hopen dat ik een beetje goeie gains kan blijven maken op m'n squat voorlopig. :D

Wat voor cut schema gebruik je Tjok?

150gr cruesli
2 liter melk
60gr whey
1 liter vruchtensap
6 broodjes/2 pakjes noedels
500gr vlees
500gr groente
500gr aardappels

Maar vanaf vandaag gaat dat worden:

100gr havermout + 20gr honing
2 liter melk
60gr whey
0.5-1 liter vruchtensap
400gr vlees
250-500gr groente
150-200gr rijst

En moet nog wat voor in de middag verzinnen. Misschien kip + rijst ofzo.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Of bedoel je qua weights?
 
hoeveel cals is dat dieet?Is miss wel wat veel melk en rijst?
 
Back
Naar boven