AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Log press:
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60

Squat:
8x20
3x70
3x100
3x130
2x150
2x170
1x190
1x190
1x190
2x170
2x170
2x170
1x180
1x190
1x190
2x160
2x160
1x170
1x180
1x190
1x200

Die laatste moest eigenlijk 190 zijn. Waarom dan 200? Omdat het kon!!!111

Good stuff.

Very ****ing nice:cool:

Goed dat je reps maakt op de log. Dat is de enige manier om de techniek goed te krijgen. Insane volume squats.
 
lekker waven op die squats.. goeie shit
 
dat is een flinke sessie idd

Haha nice, fat ass!
:D

Die 190 onlangs zag er ook nog soepel uit!
Ja, dat mag ook wel. Het is m'n 3RM ofzo. :p

Very ****ing nice:cool:

Goed dat je reps maakt op de log. Dat is de enige manier om de techniek goed te krijgen. Insane volume squats.
Ja, maar moet ik dan eigenlijk elke rep van de grond doen of 1 clean + 3 x keer drukken?

lekker waven op die squats.. goeie shit
Ja man, het gekke van dat waven is dat het ervoor zorgt dat je een veel grotere load kan verspreiden over je training dan zonder waves. Die lichte sets er tussendoor zorgen volgens mij dat je gewoon nog kan herstellen van de zware setjes en dat je dus veel groter volume op je 85%>1RM kan krijgen.
 
Ja, maar moet ik dan eigenlijk elke rep van de grond doen of 1 clean + 3 x keer drukken?
als je geen problemen hebt met cleanen van een zware boom zou ik hem lekker 3x drukken.
 
Ik zou hem ook 1x cleanen en dan proberen meerdere reps te pakken. Geeft mij sneller vooruitgang op log.
 
Haha, dat squatvolume ziet er zo 'op papier' echt belachelijk uit. :D Maar goed gedaan jochie!
 
als je geen problemen hebt met cleanen van een zware boom zou ik hem lekker 3x drukken.

Ik zou hem ook 1x cleanen en dan proberen meerdere reps te pakken. Geeft mij sneller vooruitgang op log.
Ja, met cleanen heb ik geen problemen denk ik. Niet heel erg iig omdat m'n normale PC wel redelijk is. Dus dan blijf ik het doen zoals ik het deed, 1 clean + meerdere presses.

Haha, dat squatvolume ziet er zo 'op papier' echt belachelijk uit. :D Maar goed gedaan jochie!
Haha ja.. Zo'n lange lijst. :p
 
Ja, met cleanen heb ik geen problemen denk ik. Niet heel erg iig omdat m'n normale PC wel redelijk is. Dus dan blijf ik het doen zoals ik het deed, 1 clean + meerdere presses.
je ziet snel genoeg of je problemen hebt met cleanen... als je een zware boom kan cleanen zonder omver te pleuren heb je er geen probleem mee :P maar ik denk dat boom cleanen bij de meesten niet het zwakke punt is.
 
Dat zijn nog eens squats man ! Nice ...
 
je ziet snel genoeg of je problemen hebt met cleanen... als je een zware boom kan cleanen zonder omver te pleuren heb je er geen probleem mee :P maar ik denk dat boom cleanen bij de meesten niet het zwakke punt is.
Nee, maar je clean moet wel zo efficient gaan dat het natuurlijk niet je press in de weg gaat zitten qua energie en zuurstof en al die ellende. Gewoon ff kijken hoe het gaat.

Dat zijn nog eens squats man ! Nice ...
Thanks. :)

doen jullie het nog ??

:D
Jep. :D
 
Nee, maar je clean moet wel zo efficient gaan dat het natuurlijk niet je press in de weg gaat zitten qua energie en zuurstof en al die ellende. Gewoon ff kijken hoe het gaat.

true, als je 30 sec op die clean staat te beulen zal de press waarsch ook niet zo lekker gaan :D
 
true, als je 30 sec op die clean staat te beulen zal de press waarsch ook niet zo lekker gaan :D
Hehe, nee, dat lijkt me ook niet. :p

Vandaag kwam nelis met een homeboi die m'n squatrek heeft gekocht. Ik ga wsch een powertec power rack aanschaffen. Is toch net wat fijner, ook qua veiligheid. Sowieso een power rack. Iemand msch nog tips?

Paused full squats tot 147.5kg gedaan, met nelis meegedaan alleen deed ik wat singles. En wat reps en sets op de log, ook niets bijzonders.
 
Nog steeds deload.

Floor press:
8x50
8x80
3x100
8x120 Dik PR.
 
Laatste deload training.

Squat:
4x70
1x110
3x130
1x150
1x160
1x150

Bank:
8x20
3x50
3x70
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100

Ez-stang curls:
10x30
8x40
8x50
8x50
8x50

Machine curl dingens:
6x67

Legpress:
8x260 full stack
8x260
8x260

Triceps pulldown dinges:
10x35
8x65
8x80 full stack
8x80
8x80

Seated rows:
5x50
5x70
5x100

Nice pump.
 
Kanker hard pompen, jij viezerd!
 
Ik heb ook schaamteloos in de spiegels gekeken in het USC. Instant +20kg BW op je UB.
 
Waren die geile roeichickes er nog? :ds:
 
Nope!
 
Vrijdag echt een walgelijke training gedaan met sjors. Maarja, dat krijg je van deloaden...

Bank:
T/m een soepele 135 en daarna een paar ranzige fails op 145.

Wat strikte log presses, incline log presses en rows gedaan. Daar toch bijna 2 uur over weten te doen.

Gister m'n nieuwe powerrack opgehaald uit sittard. Echt supermooi vind ik hem zelf. 210cm hoog, 125cm breed en de ruimte qua diepte tussen de 2 palen is iets van 80cm. Meer dan voldoende. :)

Deze week kijken of ik met squats wel een PR kan zetten.
 
Back
Naar boven