AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Wat een wespentaille heb je dan.
 
wtf gast.... zelfs ik heb op een 92,5 cm taille gezeten. goed bezig
 
je hebt wel een smalle taille man.. voor iemand van 125kg kg helemaal
mijn taille is zelfs 91-92
Zit nu een stuk lager dan 125kg, he. Ik denk op 117-118kg 's ochtends.

Wat een wespentaille heb je dan.
Mwoah, valt wel mee volgens mij.

wtf gast.... zelfs ik heb op een 92,5 cm taille gezeten. goed bezig
Thanks! Volgens mij had ik vorig jaar of het jaar daarvoor een taille van 84cm, kijken hoe ver ik nu kan komen. :D
 
Mooie sessie op log. Dat is de manier om je log omhoog te krijgen!
 
Mooie sessie op log. Dat is de manier om je log omhoog te krijgen!
Hopelijk gaat het werken. Log is wel een stuk lastiger dan een normale push press zeg...
 
nog ff doorcutten en je beenomtrek is net zo groot als je taille freakshow! nice!
 
nog ff doorcutten en je beenomtrek is net zo groot als je taille freakshow! nice!

Nou ja, z'n beenomtrek neemt natuurlijk ook wel wat af, ook omdat ie nu niet squat...
 
nog ff doorcutten en je beenomtrek is net zo groot als je taille freakshow! nice!
Per 4cm tailleomtrek, 1cm beenomtrek tot nu toe maar dat gaat natuurlijk veranderen anders zou ik bij 71cm benen ook een taille van 71cm hebben... :p

Nou ja, z'n beenomtrek neemt natuurlijk ook wel wat af, ook omdat ie nu niet squat...
Maar ik deadlift wel 1x per 9-10 dagen!
 
Damn, ik ben nog steeds moddervet. De cut moet wat harder gaan!

Deadlift:
3x60
1x110
1x140
1x170
5x200 (en toen vielen de schijven eraf omdat ik zei dat ik geen sluiters nodig had.... :rolleyes:)

Volgens nelis had ik er nog minstens 2 kunnen doen, dat moet ook haast wel natuurlijk. Maarja, omdat ik geen sluiters wou niet kunnen checken. Volgende week gewoon 5x210.

Log:
Mwoah.
PR op fail.

Stones:
1x95
1x115
1x130
1x95+1x115+1x130 (115 viel voor de pallets omdat ik op een meter afstand begon ofzo maar was wel op hoogte dus ik tel hem mee. :p)

Beetje gebencht.

Niet erg boeiende training maar was wel weer gezellig!
 
heeft jop je nog nagemeten? dat zou hij doen
 
Haters. Ik zal het de volgende keer filmen.
 
Vandaag weer wandgeklommen.

Log press:
3x60
3x70
2x85 strikt :(
3x80
3x75
3x70
3x70
3x70
 
Moet wat meer bij Tjokje!Wel net volume overigens!
 
Ik vind trainen momenteel zuigen dus ik doe zo minimum als mogelijk. Dat is dit. :p
 
Dat komt door je haren die er niet meer zijn . Hoe langer het haar hoe groter je lul
 
:fuu: net naar de kapper geweest
 
Opfrissquats. (2 maanden niet gesquat)

Squat:
5x20
1x70
1x110
1x150
1x170

4 singles waarvan geen boven de 75%. :roflol:
 
Zo hoort het! Wel epic dat je maar liefst 145kg kunt cleanen met een Log en slechts 85kg kunt pressen. 145kg cleanen is overigens bizar sterk, zo kan ik me ook nog een one-handed BB overhead press met 70kg herinerren. Op de weirdest oefeningen ben je ****ing sterk.
 
Back
Naar boven