AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Waarom ga je dan ook niet gewoon bij Atlantis in Vlaardingen trainen. Dan heb je dat gezeik niet en kan je trainen zoals jij wilt. Geen inschrijfgeld en geen opzegtermijn.
Waar is die gym precies?
 
Energieweg in Vlaardingen.

Het is bij Vlaardingen West het 2e industrie terrein richting Rotterdam.
Je betaalt gewoon 25 euro en dan kom je een maand trainen :p

Als je met de auto gaat moet je alleen de Vlaardingsedijk over en je bent er al ongeveer, niet zo ver.
Met de trein is het ongeveer 10-15 minuten lopen vanaf het station.
Ligt alles wat je nodig zou willen hebben, zelfs een fat dumbbell van 78kg :)
 
Mm, klinkt wel nice.
 
Je kan wel keertje mee komen trainen, doet die nooit moeilijk over.
 
Ik zeg...DOEN!

Gewoon een keertje mee komen trainen idd en dan weet ik zeker dat je niet meer weg wilt.
 
goeie gym inderdaad Daniel... kheb er een keer met joppie en johnathan getraind, hardcoreder ga je het waarschijnlijk niet vinden
 
Weer terug verhuisd. Dus ik ga gewoon weer thuis trainen, in m'n hok waar ik de baas ben en zelfs een drol kan leggen als ik dat heel graag zou willen.

Highlights afgelopen week:
Ultra wijde bank: 16x100 PR
MP: 2x3x85 Niet echt boeiend.

Heb alweer een maand niet gebencht, geloof ik, en gelijk een rep-PR. Gaat lekker zo.
 
MP:
2x2x90 volume PR

Zat zeker nog wel meer in maar ik moet niet te vroeg pieken nu.
 
****ing sexy man!
 
sterk man!Vooral je bench!
 
Thanks broeders.

Ultra wijde bank: 11x110 PR

Zozo, mp-en doet wond'ren voor m'n ultra wijde bank.
 
pak je je MP ook breed dan of niet?
 
pak je je MP ook breed dan of niet?
Nee, net iets naast m'n schouders. Ik denk dat de extra schouderkracht precies helpt op m'n sticky point. Focus blijft overigens nog steeds op MP. Aankomende MP-training ga ik 2x2x95 proberen.
 
MP:
8x20
5x50
3x62,5
2x75
1x85
2x95 PR
3x82,5
5x75

2x95 = 1x100 hoop ik!
 
.... attempts filmen.... ? :D
 
Als ik 100 attempt film ik hem zeker, ja. Het gaat denk ik wel lukken maar ik moet geen ****ing fouten maken tijdens de press. Naar voren pressen of foute gewichten laden. Gister had ik voor ik 2x95 attempte aan 1 kant 5kg gehangen en de andere vergeten. Misschien dat ik anders 2x2x95 had kunnen doen of 1x3x95.
 
Gaat goed met de presses. Ik ben benieuwd of je de 100 gaat crushen. Ik denk van wel!
 
damn je mp's zijn erg goed nu!
 
Ultra wijde bank:
7x120 PR

Beetje gebrek aan focus bij de eerste paar reps, daardoor ging hij een beetje zwabberen. Gelukkig met enige kracht nog kunnen herstellen en doorgepompt.
 
Back
Naar boven