AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

MP:
8x20
5x50
3x60
2x70
1x80
1x90
1x100 PR

Boem.

Nog ff squaten en dan ga ik het filmpje uploaden. Was nog zonder superspanning ook, zat midden in een rage en blaaste net al m'n lucht uit op het moment dat ik ging pressen.
 
:bow: ben benieuwd naar de film!
 
ik wil nog niks posten want ik wacht eerst op het filmpje
 
Nice mijlpaal!
 
****ing sick daniel. ****ing sick.
 
dikke shit!hoe staat het met de rest van je oefeningen nu?
Squats en bench ook nog een beetje intact?
 
dikke shit!hoe staat het met de rest van je oefeningen nu?
Squats en bench ook nog een beetje intact?
Bank heb ik de laatste tijd alleen maar rep PRs uit het niets. Vermoed als ik ga intensiviseren dat ik ook een 1RM PR er uit kan halen. Maar ik wil gewoon ****ing graag een BW MP. Dat staat al een paar jaar op het lijstje en ik heb er nooit langer dan 2-3 maanden op gefocust tot de afgelopen paar maanden. Dus nu wil ik liever doorgaan hiermee en over een jaar hopelijk 110-115 MP-en op dit BW dan 150kg banken. Die 150kg bank komt dan vanzelf wel aanwaaien.

Squat gaat ook redelijk. Net een soepele 3x170. Ik blijf doorgaan met triples tot ik vast loop. Verwacht rond de 185-190 te eindigen. (alleen riem) Dan doorgaan met wraps en kijken of ik over m'n 220kg kan gaan.

Deadlift heb ik geen idee. Laatst een 200kg sumo deadlift maar ik vind sumo helemaal niet fijn liften. Als ik met squats PRs heb gezet ga ik weer deadliften.
 
gaat allround lekker dus!Keep it up!
 
Voor de oplettende lezer:
MP:
6x3x80
Squat:
6x2x150 beltless
 
Getraind bij de Muscle Junction? :D Waren dezelfde mensen als vorige keer er?
 
doe je nog wel assistance of doe je echt de bare essentials?
 
Getraind bij de Muscle Junction? :D Waren dezelfde mensen als vorige keer er?
Haha, ja bij de muscle junction. Die negert, de grote baas, was er en die ene buffe chinees (met vriendjes). Haha, de grote baas herkende me en vroeg al waar jij was.

doe je nog wel assistance of doe je echt de bare essentials?
Op dag 2 doe ik wat assistance. Dat zal worden:
Wijd bankdrukken
Rows
Curls
Rear delt werk

Voor de rest ben ik van plan niets anders te gaan doen. 30mintrainingen zijn de shit, vooral als je ook nog iets gaint.

M'n 1RM van de squat ga ik gaanderweg iets verhogen. Moet nog ff kijken wanneer. Ik hoop i.i.g. dat ik nu wel weer de squatgroove terug ga krijgen. Met 1x per 1 zware set week is het me tot nog toe niet gelukt het oude gevoel terug te krijgen. Dus nu ietsjes vaker squaten en dan hopen dat ie terugkomt.
 
1x licht en 1x zwaar in de week.
 
1x licht en 1x zwaar in de week.
Met squats? Dat is het plan, ja. Een keer 6 dubbels en de andere dag elke week een rep erbij. Ik merkte tijdens bill star dat ik met nog 1 hele lichte dag squats erbij (dus 3x pw squats voelen) supersnel weer goed kan squaten. Dus misschien op woensdag paar setjes erbij squaten met 100kg ofzo.
 
Ik doe 1x licht (pauzesquats en dan 5of6jes) en 1x zwaar tot een zware single en wat dubbels. heb ook nog nooit zo'n fijne groove gehad moet ik zeggen.
 
Back
Naar boven