AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Ik merk nu al na 3 weken 3x3 dat ik meer moeite had met mp ten opzichte van mijn laatste 5x5 training. Ik snap het verschil met de bench ook niet helemaal maar blijkbaar werken de schouders toch anders als de triceps. Ik heb het gevoel dat ik vooral bench op mijn triceps en mp op mijn delts.

verschilt sowieso per persoon

mijn mp gaat het beste omhoog met 3tjes en dan proberen minimaal 3 setjes te doen met een zelfde gewicht en dan de week erop 2,5kg omhoog
als het niet lukt soms toch verhogen, soms niet. moet je zelf een idee hebben of het misschien toch lukt de volgende keer
 
Dude, je zit aan je natuurlijke limit, go on and get some roids nigga!
 
echt heel apart ja... ik dacht toch altijd dat ik hetzelfde was als Fawaz... weer een illusie rijker
 
Ik merk nu al na 3 weken 3x3 dat ik meer moeite had met mp ten opzichte van mijn laatste 5x5 training. Ik snap het verschil met de bench ook niet helemaal maar blijkbaar werken de schouders toch anders als de triceps. Ik heb het gevoel dat ik vooral bench op mijn triceps en mp op mijn delts.
Mm, ik heb juist het gevoel dat ik bench met m'n pecs (vrijwel altijd spierpijn in pecs na bench) en MP gewoon schouders. Triceps zijn niet zo sterk vermoed ik.

verschilt sowieso per persoon

mijn mp gaat het beste omhoog met 3tjes en dan proberen minimaal 3 setjes te doen met een zelfde gewicht en dan de week erop 2,5kg omhoog
als het niet lukt soms toch verhogen, soms niet. moet je zelf een idee hebben of het misschien toch lukt de volgende keer
Mwoah, ik heb het idee dat ik alleen maar achteruit gaat met 3tjes op MP. 3tjes voelen met MP ook totaal niet bevredigend. Ik doe liever een repout op 75-80% dan op 90+%.

Dude, je zit aan je natuurlijke limit, go on and get some roids nigga!
Dat komt over een paar maanden wel als ik ripped moet zijn voor de zomers!!!!!

2.1

Bank:
8x20
8x40
5x60
3x80
3x100
1x115
3x120
3x122,5
3x125

Easy reps, tevreden mee.

Push ups vs bands:
3x8xBW+blauw+rood

Illegal wide chins:
8xbw
8xbw

Trap chins:
1x trap op
2x trap op
1x trap op

Curls:
3x20x

Pose curls:
3x18x

Triceps ext.:
3x20x
 
Mwoah, ik heb het idee dat ik alleen maar achteruit gaat met 3tjes op MP. 3tjes voelen met MP ook totaal niet bevredigend. Ik doe liever een repout op 75-80% dan op 90+%.

oke, nja ieder zijn ding
bij mij voelen hogere reps meestal niet bevredigend omdat ik slecht ben in reppen.
je kunt iedere week aimen op een rep meer
 
hahaha volgens mij is iemand jaloers van ons 2...


p.s.: it aint me
 
My back overshadows your appearence.
250 deadlift anyone?
 
Helaas heeft Getinthecar het filmpje van gijs z'n log, en mijn epic back, op het SMvN 2010 van zijn youtube gedeletet anders liep je nu te huilen "Big" Nelis.
 
Nostalgie? Vergane glorie?
En niet te bijdehand doen als downgrade ik je van BigD naar SmediumD
 
Toen woog ik evenveel als nu met meer massa op m'n benen. :)
 
2.2:

Squat:
10xbw
5x40
5x70
3x100
1x120
3x140
3x150
3x160

Deadlift:
5x40
5x70
5x100
3x120
3x140
1x160
10x170 PR

Lekker reppen zo. :)
 
zie ik bij nadia een backshot, verwacht ik er eigenlijk bij jou ook 1 voor de haters. jammer daniel.
 
zie ik bij nadia een backshot, verwacht ik er eigenlijk bij jou ook 1 voor de haters. jammer daniel.
Nou, vooruit dan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uiteraard nergens tevreden mee maar ik zal het er maar mee moeten doen tot ik wat buffer ben.
 
Nice delts bro! ;)
 
Back
Naar boven