Fitness Seller

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Heb je alleen dit gedaan? :p Dan mag je ook wel binnen een uur klaar zijn.
 
tering, 5 hele setjes in een uur. dat is nog trager dan wij man. met je deload
 
Nerds. Ik heb ook nog een hoop biceps + rug gepompt boven.
 
Squat:
10xbw
5x70
3x100
3x130
5x160

Zo, was binnen een uur klaar. Nog nooit zo snel gesquat. Wel nice dat LB-kracht weer terug begint te komen, zaten sowieso nog 3 reps in.

sarcasm?
 
Jealous?
 
6x130-1x155 bench.
 
1 uur over 1 werkset squat.
 
Over een maand reps met 200!!!
 
Ben nu een goede week (27 nov - 6 dec nu) bezig met 4 uur eten, 20 uur vasten en minder kcals, meer vetten, meer eiwitten en minder carbs.
Ruwweg eet ik per dag zoiets: 300gr eiwitten, 200gr KH, 120gr vet (waarvan ik schat zo'n 40 verzadigd)

Progressie tot nu toe:

Wo 30 nov
Dunste punt buik: 89cm
Dikste punt buik: 101.5cm
Bovenarmen koud: 44cm
Bovenbenen koud: 75cm

Di 6 dec
Dunste punt buik: 86cm
Dikste punt buik: 97cm
Bovenarmen koud: 44cm
Bovenbenen koud: 73cm

Zal natuurlijk ook wel hoop stront zijn maar toch progressie. Vandaag nog niet gescheten voor de meting, de vorige keer wel. Komt verder ook wel overeen met de plekken waar een hoop vet zit. Armen vallen opzich wel mee, bovenbenen en pens zit een stuk meer en dat zal in het begin dus ook veel harder gaan.
Huidig gewicht weet ik niet. Startgewicht was 123kg en VP schat ik zo rond de 18%.
 
Dat gaat wel lekker dan.
Welk tijdstip van de dag eet je dan?
Van de namiddag tot even in de avond ofzo..?
 
mijn dieet overgenomen zie ik, je wil zeker net zo buff als ik worden
 
Dat gaat wel lekker dan.
Welk tijdstip van de dag eet je dan?
Van de namiddag tot even in de avond ofzo..?
Ik eet van 17:00 - 21:00. Behalve zondag, dan van 13:00 tot 17:00. Zondag op maandag is daarom ook wel even bikkelen. :p Het is dan een beetje een lopend buffet, heb niet echt maaltijden.

mijn dieet overgenomen zie ik, je wil zeker net zo buff als ik worden
Dat laatste sowieso maar dat eerste weet ik niet. Jij deed "Warrior's diet" toch? Ik doe gewoon 20 uur vasten, beetje zoals ramadan in de zomer want drinken doe ik ook niet echt als ik niet eet blijkbaar.. :p

Da's niet voor iedereen weggelegd CP. ;)

weet ik, maar tjok maakt wel een kans
Het vertrouwen in me doet me goed.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:57 ----------

Eigenlijk word ik het dragen van al dat vet gewoon zat. Het is nutteloos en belastend voor m'n gewrichten. Bovendien vermoeilijkt het van alles. Als het nou pure spiermassa was dat bijvoorbeeld goed zittende kleren in de weg zou zitten dan zou ik daar nog mee kunnen leven. Maar, zoals momenteel, als het komt door vetmassa, is het niet te verantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Bikkelaar, respect man! Hoop dat je je doel(en) behaald!
 
Ik vergeet ook altijd te drinken als ik niet eet.
 
Tot hoelaag wil je gaan dan? Een waist van 100 is toch niet extreem? Ook gezien je bouw en lengte.
 
Tot hoelaag wil je gaan dan? Een waist van 100 is toch niet extreem? Ook gezien je bouw en lengte.
8-10%, als het lukt... Mijn taille is overigens, afhankelijk van je definitie van de taille, niet 100cm maar 87cm. Maar het gaat niet om m'n taille per se, het gaat er om dat ik het zat ben om zoveel nutteloos vet mee te dragen de hele tijd. Het is nergens goed voor om zo'n vetpercentage te hebben. Het doel is gewoon het percentage hierboven te bereiken en daar gewoon op te blijven hangen. Niet meer van die rare bulksessies en cutsessies. Gewoon stabiel blijven op een voor mij acceptabel VP.
 
Powerclean:
1 x 120

Anderhalf uur over gedaan.
 
Back
Naar boven