AndroidHealthClinic

Schrapende gewrichten & Krakende botten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie tip van die frikadellen man met benchen!
 
Squat:
10x20
5x70
3x120
1x150
1x170
0x200 zonder wraps geprobeerd maar ik ging veel te diep omdat ik hem zo diep mogelijk wou doen. Maakte er iig een full squat van en toen bleef ik boven par hangen.
1x200 Belt + wraps
1x200 Belt + wraps
0x205 Belt + wraps.. Aggressie was een beetje weg. :(

Staat op film... Hoop dat er dit keer geen haters zijn!!

http://www.youtube.com/watch?v=N7wChCJWsm0

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Merk tot nu toe dus vrij weinig progressie van m'n box squat naar m'n normale squat. Mmm... Msch is het een groove kwestie maar dat betwijfel ik. Merk wel vrij veel carryover naar m'n deadlift.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd !
wel een rare opbouw als je het mij vraagt maar het resultaat is wat telt :thumbs:
 
Hou oud ben je eigenlijk? van zulke squats kan ik alleen maar dromen..
 
20...
 
Merk tot nu toe dus vrij weinig progressie van m'n box squat naar m'n normale squat. Mmm... Msch is het een groove kwestie maar dat betwijfel ik. Merk wel vrij veel carryover naar m'n deadlift.

zelfde hier... ik heb een hele periode boxsquats gedaan met eigenlijk geen merkbare carry-over naar squats. op een gegeven moment was men 1rm op een 30cm box 5kilo lager dan men normale squat :o

wel was men startoff van de grond met deads enorm sterk geworden (verhoudingsgewijs) en dat is sindsdien tot op heden nog nooit men zwakke punt geweest...

dus misschien is een box squat voor een raw lifter minder boeiend voor zen squat dan voor zen deadlifts?

nice squat man, mooi gecontroleerd enzo
 
Thanks. :) Wat deadlift je nu?


210 kg (op de meet van SB barbell getrokken na heavy squat sessie ) ging redelijk vlot , denk wel dat er al meer in zit. Ik ga voor 230, tot nu toe gaat alles volgens schema, met 2 weken begint het echte werk van men Coan routine 2*207.5 kg + 5*3*170 kg + assistance shit..we zullen zien

Nice squat btw, daar moet ik je voorlopig laten gaan...;)
 
zelfde hier... ik heb een hele periode boxsquats gedaan met eigenlijk geen merkbare carry-over naar squats. op een gegeven moment was men 1rm op een 30cm box 5kilo lager dan men normale squat :o

wel was men startoff van de grond met deads enorm sterk geworden (verhoudingsgewijs) en dat is sindsdien tot op heden nog nooit men zwakke punt geweest...

dus misschien is een box squat voor een raw lifter minder boeiend voor zen squat dan voor zen deadlifts?

nice squat man, mooi gecontroleerd enzo
Ik ben wel benieuwd naar jouw squat. Jij doet full + high bar toch?

M'n toekomstplannen zijn voorlopig focussen op een 250kg deadlift.. Hoelang het gaat duren weet ik niet maar dat zou een goede mijlpaal zijn na de 200. Daarna komt m'n squat wel weer. Ik ga gewoon blijven box squaten dus...

210 kg (op de meet van SB barbell getrokken na heavy squat sessie ) ging redelijk vlot , denk wel dat er al meer in zit. Ik ga voor 230, tot nu toe gaat alles volgens schema, met 2 weken begint het echte werk van men Coan routine 2*207.5 kg + 5*3*170 kg + assistance shit..we zullen zien

Nice squat btw, daar moet ik je voorlopig laten gaan...;)
Ben benieuwd of het je gaat lukken... :D
 
Daar zit veel vertrouwen in , in dat zinnetje haha:D

Moet lukken anders ist wat later hé...een 550 totaal zou onverhoopt zijn eind dit jaar dat is voorlopig de minidoelstelling. Volgend jaar naar de 600. Hoera!
 
Ik ben wel benieuwd naar jouw squat. Jij doet full + high bar toch?

Ik ga gewoon blijven box squaten dus...

90% van de squats is full, af en toe glipt er wel is 1 tussendoor maar die zal sowieso onder par zijn. maare wel low bar ;)

ik denk dat box squatten je deads veel goed kan doen
 
Sterke squats hierzo! Hoe heb je die fail opgelost, gewoon de bar van je rug droppen?
 
90% van de squats is full, af en toe glipt er wel is 1 tussendoor maar die zal sowieso onder par zijn. maare wel low bar ;)

ik denk dat box squatten je deads veel goed kan doen
Ah, alsnog nice!

Sterke squats hierzo! Hoe heb je die fail opgelost, gewoon de bar van je rug droppen?
Gewoon zorgen dat de bovenkant van je rug hoger is dan de onderkant en de bar loslaten + eronder vandaan springen. Deed het ook met m'n oude barbell + gietijzeren gewichten op een 'oly platform'. Dus dan valt het nog wel mee. :D

Heb nog wel een filmpje van de faal, denk ik. Zal 'em wel ff laden straks.
 
Mooie squat, bijna parallel :thumbs:
 
Hou je mond dikke vetklep. Jouw 240 is vele malen walgelijker.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=GK4FgLhQjMY

Dit is 20cm boven par ofzo. Bij mij is m'n femur iig par.
 
Fat Fight!!! :fire:
 
Dit is gewoon een mooie squat op juiste diepte . Potverdomme zeg dat gehaat ...
 
Back
Naar boven